Sommerferie 2012 - hvad skal du?

Mere
11 år 6 måneder siden #131 af Jens
Jeg er så heldig at skulle med familien en hel måned til Canada i løbet af forsommeren. Det bliver med autocamper.

Til september skal jeg til Lapland en 10 dages tid. Det blive med et par andre outsitere og jeg glæder mig gevaldig. Vi har netop fået togbilletterne i hus i dag (kunne ikke bestilles før, da statsbanerne endnu ikke havde besluttet en tidsplan)

Hvilke planer har du for sommeren?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• rune1974
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #145 af rune1974
Besvaret af rune1974 på emne Sv: Sommerferie 2012 - hvad skal du?
Jeg har fået familie i Narvik, så det bliver base for dels en tur ud til Lofoten, og så en vandretur i Narvik fjeldet. Jeg glæder mig meget til vi når ferien.

Mere
11 år 6 måneder siden #146 af kelberg
Sørme om jeg ikke er lige så heldig at få lov til at komme med til Lapland :)
Så må vi se om der kommer flere indlæg fra mig efter dette ;) eller de glemmer mig deroppe !
Ellers står den på lidt camping med familien på Langeland tidligere på sommeren :)

Mere
11 år 6 måneder siden #147 af Katharina
Vi har kun en uges ferie i sommermånederne. Den skal bruges på at vandre fra Silkeborg til Vejen af hærvejen. Pt. har vi købt bogen om hærvejen og kigget lidt på ruten.
Vi skal have Frederik med på 1 år og 4 måneder. Så det bliver lidt spændende, hvordan det kommer til at fungere.
Hvor langt kan vi gå? - vi gætter på ca. 15 km'er. Hvordan passer det med overnatningstederne. Da vi ikke havde barn kunne vi nemmere bare gå nogle ekstra km'er for at finde det rigtige overnatningsted.
Hvad med middagsluren - er han superfrisk, når vi andre er tætte om aftenen?
Hvor stor tolerance er der for små børn på refugerne?

Håber vi måske kan nå en weekendtur, men desværre har undetegnet lidt for travlt med speciale pt.

Ellers håber vi bare på godt vejr - det gør altidn nemmere:)

God tur til jer alle sammen.

Mere
11 år 6 måneder siden - 11 år 6 måneder siden #155 af steensgaard
- Mht til tolerance på Refugierne

Tjah det afhænger af de andre der sover der -
- Et lille trick er at i investerer i en bunke gule ørepropper og tilbyder dem til de andre

(jeg har altid selv ørepropper med på den slags ture - også af hensyn til snorkere)

- Mht til Mine sommerferieplaber

Jeg har lige aflyst en gåtur fra arles i frankrig til estella i spanien pga arbejde (øv) - men jeg tager den næste år (sgu)

Jeg er turleder på en vandretur i de Østrigske Alper med Natur og Fjeld i en uge (Karwendel) august i med Foreningen Natur og Fjeld (dem der før hed NFA) - det
skal nok blive godt -

Godtnok er det alperne og godtnok er noget af turen højalpin - men heldigvis ruterne lagt sådan at man langt det meste af tiden kan gå med en hånd i lommen
(og det er en hytte-til-hyttetur så der skal næsten ikke bæres noget)

Og den bedste øl er altså den man får lige når man kommer frem - måske med en enkelt kage til

- desværre har jeg lige fået et afbud fra en spændene person - men sådan er det jo altid - måske kommer der flere -

Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved steensgaard.

Mere
11 år 6 måneder siden #170 af OleHjarsen
I sommerferien bliver det nok noget camping med familien,et telt og så Sverige.
Måske Glaskogen,for første gang i over 20 år.

Tid til at oprette siden: 0.228 sekunder