Sommerferie 2012 - hvad skal du?

Mere
11 år 6 måneder siden #341 af jkrefsing
Jeg skal sammen med en af míne gode venner til Skotland i uge 25 +26. Vi skal vandre med telt fra Dunkeld via Gamle bjergruter til Aboyne, derfra sansynligvis til Braemar og via Glen Tilt til Blair Atholl. Sidst i Juli/først i august venter der 2 uger i Lake District sammen med min kone. Der bliver også med telt og Wild camping. Det er hvad der foreløbig er planlagt, men der kommer jo også en efterårsferien :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 år 6 måneder siden #680 af kallehauge
Jeg skal til Skotland (Isle of Skye) med min store søn. Vi skal vandre med telt og jeg glæder mig som en åndssvag :blink:

Sidste uge af ferien skal jeg en uge til Lesbos med mand og datter og her lejer vi bil for at køre rundt og geocache. Det er en meget smuk ø, men der er også meget, meget varmt i juli måned B)

Mere
11 år 6 måneder siden #736 af Mads
Skal til Jotunheimen for 3. (og i denne omgang sidste) gang. Denne gang med kæreste + et andet par. De er nye i området, så det bliver hyggeligt at vise dem rundt. Største udfordring bliver om kærestens knæ nu kan klare strabadserne.

Mere
11 år 6 måneder siden #799 af Morten_p
Så er rejsen til Abisko bestilt, afgang den 29. juni :)

Mere
11 år 6 måneder siden #802 af JK
Jeg håber på at skulle bruge to, tre uger og 1.500 km i Brooks sadlen, på en tur hjem fra Paris.

Mere
11 år 6 måneder siden #807 af Otto
Vi har tenkt oss en bobiltur helt ned til nord Italia og området omkring. Det er jammen en lang tur for oss, godt over 3200km, fra DK er det bare litt under 1400km :( Men siden vi har 5 uker på oss, så går det greit.

Der har vi sett oss ut en tur som heter Meraner Höhenweg på ca 80km, og planen er å gå i allefall noe av den. Jeg driver just nu og skaffer detaljert info vedrørende etappene, hyttene og alt det andre av regler som gjelder. Hvis noen har tips vedrørende Tirol og Dolomittene så er jeg svært interessert.
Otto

Man skal ikke i alle gjestebud fare, og ikke til alle skjettord svare.

Tid til at oprette siden: 0.266 sekunder