Sommerferie 2012 - hvad skal du?

• Marlon
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #827 af Marlon
Besvaret af Marlon på emne Sv: Sommerferie 2012 - hvad skal du?
Det bliver en gåtur rundt om Sulitjelma massivet, i Nordland, Norge. I vandreskoene med letvægts rygsæk. Det er med fly til Bodø og videre med bus til Sulitjelma. Jeg glæder mig helt vildt til en god gammeldags fjelltur:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 år 8 måneder siden - 11 år 7 måneder siden #948 af Hyst
Komliceret ferieplanlægning :angry: i den lille familie har dog før til en fællestur til muskoslandet Dovre.
Fra Kongsvolden mod vest mod Isfjorden (man skul tro man var i Grønland :woohoo: ) og måske en toptur på Snøhetta hvis vejret er godt. En enkelt fiskestang skal også med da der nu er mulighed for ét fiskekort for hele området.

Sider nu på Hagesætter og blev 1 dag forsinket (pigen glemte sin skaljakke på en knage i Virum). I morgen startes fra Kongsvolden og vejrudsigten siger 19 mm regn - så der er varslet oversvømmelsesfare. Forhåbentlig kun nede i dalen og ikke op på fjellet - men våd tur bliver der - så langt vejrudsigten når er er regn - så det var god vi fandt en skaljakke i Oppdal til den "lille " pige.

Her på Hagesætter kommer en del pilgremsvandrer, der tager turen fra Oslo til Tronhjem - i dag tog jeg også en del af turen (200 m).

Hyst
At vandre er at leve.
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved Hyst.

Mere
11 år 8 måneder siden #952 af Stourup
Hej det er nogle fine ture folk har planlagt.
Jeg skal arbejde i sommer så det bliver "bare" til en tur til Lofotten på kurs og så nogle dage i Nordland med grotte vandring og forhåbentlig en tur på Svartisen, ellers bliver det en tur til den. I juli står den på en uge i Jotunheimen med ihvert fald en tur i Eventyrisen og nogle flere dage på bre. Og så satser jeg på en op til Norges højeste top. August starter med en 8 dages tur på Hardangerjøkul og slutning af måneden kommer, hvis alt går som jeg ønsker, til at stå på metode kurs bre og praksis med 2. året fra Høgskolen i Telemark
god sommer

Mere
11 år 8 måneder siden #953 af skruen
Min sommer, går til det eksotiske Holstebro sammen med små 35.000 andre. I er Velkommen til en lille kop kaffe, i Højen gruppe i Rygsækstrup.

mvh

Michael

Det gør ikke noget man er dum, bare man ikke er rådvild.

out.markussen-net.dk

Mere
11 år 8 måneder siden #960 af LaKrissen
Hejsa skruen hvis tiden er til det så kigger jeg da gerne forbi ;-) og til alle der skal med på 2012 lejren, så er jeg i Båltrup , Horsens Flammens kvarter :-), kunne jo være vi mødtes.

KISS
Keep It Simple Safely

Mere
11 år 8 måneder siden #979 af Tikra
Jeg har været så heldig at vinde et højskoleophold med Sind på Brenderup Højskole sidst i juni :silly:
Ellers ser vi på vejret og planlægger derefter ;)

Tid til at oprette siden: 0.177 sekunder