Sommerferie 2012 - hvad skal du?

Mere
12 år 1 uge siden - 12 år 1 uge siden #1008 af trold
Sjællandsleden fra nord til syd, med den variant at jeg fortsætter til Nyk. F. fra Vordingborg istedet for at slå kursen nordpå mod Køge.

Trold ;)
Sidste redigering: 12 år 1 uge siden ved trold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
12 år 1 uge siden #1013 af KnudL
Det bliver en tur rundt på Island i bil. Luksustur med færge via Færøerne og overnatning hoteller/gæstehus. :whistle:
Det bliver nok til nogle mindre vandreture i terrænet. Jetboilen skal med i rygsækken, så der kan blive lavet kaffe.

mvh
Knud

Mere
12 år 1 uge siden #1015 af Jes
3 ugers Interrail i Øst-Europa med kæresten, det bliver nok (desværre) til hostels mange af nætterne, men telt, liggeunderlag, sovepose og trangia bliver også pakket, til når chancen byder sig. Satser stærkt på at campere i Slovenien.

Oveni det bliver der nok en del vandreture i det danske, regner lidt med at tage en god del af Hærvejen, eller muligvis det hele (Ja, det er ikke så ringe at have 2½ måneds sommerferie.)

Mere
12 år 1 uge siden #1021 af MortenA
Skal i hvert fald ligge i telt i Holstebro en uge sammen med 35000 andre. Det skal nok blive OK.

SH Morten

Mere
12 år 1 uge siden - 12 år 1 uge siden #1031 af jan p
Jeg skal også ligge på lejr i Holstebro i uge 30.
I Rygsækstrup i tørklædets kvarter :)
Jeg tager mandag og tirsdag under lejren på skovmandskursus med fjeldgruppen

Sidste redigering: 12 år 1 uge siden ved jan p.

Mere
11 år 11 måneder siden - 11 år 11 måneder siden #1848 af LHL
Besvaret af LHL på emne Sommerferie 2012 - hvad skal du?
Jeg starter i morgen tidlig og kører op til Sälen - hvor vi (Johannes 11 år og jeg) mandag middag til torsdag aften skal sejle kano på Vesterdalselven fra Fulunäs til Malung ca 90 km.

Fredag kører vi op og ser Sveriges højeste vandfald Njupskärs, som ligger lidt længere oppe nordvest i Fulufjeldets Nationalpark.

Vejret for næste uge ser ikke altfor godt ud desværre - det er regn, lidt mindre regn, meget regn osv stort set hele ugen :( Solcremen tror jeg ikke vi får brug for.

Johannes skal også til Spejdernes lejr i Holstebro i uge 30 - og jeg tager derover de sidste dage fra torsdag aften til søndag.

Derudover så tager jeg til Lapland (Sarek) i August (uge 33 + delvis uge 34). Starter i år i Ritsem og går mod 3-parksmødet og videre syd på til Kuopervagge, over Skarja og tilbage til Ritsem gennem Ruotesvagge. Det er ikke så mange km til 8 dages vandring, men jeg vil i år gerne bruge tid på nogle udflugter og topture, f.eks. Kuoper, Axel Hambergs top, følge Smailajåkk ned til Rapadalen, Mikkajekna gletchertunge osv. Når selvfølgelig ikke det hele, men afhængig af hvor jeg er og hvordan vejret er, så vil jeg bruge tid på lidt udflugter og udforskning langs ruten.

God sommer til alle
:)

mvh Lars
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved LHL.

Tid til at oprette siden: 0.176 sekunder