- Modtagne Tak: 153
Sommerferie 2012 - hvad skal du?
11 år 3 måneder siden #3083
af LHL
Besvaret af LHL på emne Sommerferie 2012 - hvad skal du?
Så er jeg retur igen efter en fantastisk solotur i Sarek. Startede i Anonhjalme og gik til 3-parksmødet, derefter videre sydpå til Kuopervagge langs vestsiden af Kisuris og Låvdak.
Gennem Kuopervagge til Skaja/Smaila, videre gennem Ruotesvagge og retur til Anonhjalme langs vestsiden af Akka.
Turen var på 8-9 dage og vejret var virkelig godt. En times regn på hele turen, og ellers sol og 14-20 grader om dagen. Det var dog også nattefrost den sidste nat.
Alle mine mål for turen lykkedes: toptur på Kuoper, finde den gamle Skarjakåte og op til Mikka gletcherens tunge.
Der skal nok komme en egentlig turberetning senere i løbet af efteråret når aftenerne begynder at mørkne, og det frister mere at sidde indendørs end udendørs
Gennem Kuopervagge til Skaja/Smaila, videre gennem Ruotesvagge og retur til Anonhjalme langs vestsiden af Akka.
Turen var på 8-9 dage og vejret var virkelig godt. En times regn på hele turen, og ellers sol og 14-20 grader om dagen. Det var dog også nattefrost den sidste nat.
Alle mine mål for turen lykkedes: toptur på Kuoper, finde den gamle Skarjakåte og op til Mikka gletcherens tunge.
Der skal nok komme en egentlig turberetning senere i løbet af efteråret når aftenerne begynder at mørkne, og det frister mere at sidde indendørs end udendørs

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
11 år 3 måneder siden #3087
af LHL
Ja, skal lige have dem sorteret osv - tog over 800 billeder
, så det er vist lige i overkanten til Outsite.
Det bliver nok sammen med turberetning at der kommer et repræsentativt sammendrag af billeder på en 100-150 stykker med beskrivelse osv.
mvh Lars
Besvaret af LHL på emne Sommerferie 2012 - hvad skal du?
Ljunggren skrev: Lægger du nogle billeder op
Ja, skal lige have dem sorteret osv - tog over 800 billeder

Det bliver nok sammen med turberetning at der kommer et repræsentativt sammendrag af billeder på en 100-150 stykker med beskrivelse osv.
mvh Lars
- Marlon
-
- Gæst
-
11 år 3 måneder siden #3092
af Marlon
Besvaret af Marlon på emne Sommerferie 2012 - hvad skal du?
Tak skal du have, så har jeg jo taget det meget stille og roligt med mine bare 500 billeder

Tid til at oprette siden: 0.159 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333