Sommerferie 2012 - hvad skal du?

Mere
11 år 3 måneder siden #3083 af LHL
Besvaret af LHL på emne Sommerferie 2012 - hvad skal du?
Så er jeg retur igen efter en fantastisk solotur i Sarek. Startede i Anonhjalme og gik til 3-parksmødet, derefter videre sydpå til Kuopervagge langs vestsiden af Kisuris og Låvdak.
Gennem Kuopervagge til Skaja/Smaila, videre gennem Ruotesvagge og retur til Anonhjalme langs vestsiden af Akka.
Turen var på 8-9 dage og vejret var virkelig godt. En times regn på hele turen, og ellers sol og 14-20 grader om dagen. Det var dog også nattefrost den sidste nat.
Alle mine mål for turen lykkedes: toptur på Kuoper, finde den gamle Skarjakåte og op til Mikka gletcherens tunge.
Der skal nok komme en egentlig turberetning senere i løbet af efteråret når aftenerne begynder at mørkne, og det frister mere at sidde indendørs end udendørs :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 år 3 måneder siden #3087 af LHL
Besvaret af LHL på emne Sommerferie 2012 - hvad skal du?

Ljunggren skrev: Lægger du nogle billeder op :)

Ja, skal lige have dem sorteret osv - tog over 800 billeder :) , så det er vist lige i overkanten til Outsite.

Det bliver nok sammen med turberetning at der kommer et repræsentativt sammendrag af billeder på en 100-150 stykker med beskrivelse osv.

mvh Lars

• Marlon
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #3092 af Marlon
Besvaret af Marlon på emne Sommerferie 2012 - hvad skal du?
Tak skal du have, så har jeg jo taget det meget stille og roligt med mine bare 500 billeder :blink:

Tid til at oprette siden: 0.159 sekunder