- Modtagne Tak: 1
Sommerferie 2012 - hvad skal du?
11 år 6 måneder siden #172
af Rene_P
Besvaret af Rene_P på emne Sv: Sommerferie 2012 - hvad skal du?
Vi tager til Dalsland med vore kajakker, starter i Bengtsfors og ror op til Foxen, næsten oppe ved Norge og retur igen. Vi er min kone og mig selv.
Vi har snakket om den tur i mange år, men da havde det skulle været i kano og det havde vi ikke lyst til pga. tur længden.
Vi har snakket om den tur i mange år, men da havde det skulle været i kano og det havde vi ikke lyst til pga. tur længden.

Følgende bruger(e) sagde tak: Marlon
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
11 år 6 måneder siden #174
af LaKrissen
Besvaret af LaKrissen på emne Sv: Sommerferie 2012 - hvad skal du?
Lige pt står den på den helt store sommerlejr 2012 for spejderne ... ud over det har jeg tænkt mig at udnytte de mange statsskove der er åbnet for adgang for teltlægning ( hvis man følger reglerne .... hvad det ellers blir til, det må erfaring og lyst diktere

11 år 6 måneder siden #212
af AWaarst
Besvaret af AWaarst på emne Sv: Sommerferie 2012 - hvad skal du?
Jamen jeg er jo så priviligeret at jeg er studerende og det vil sige at jeg er den heldige vinder af næsten 3 måneders sommerferie når den sidste eksamen er overstået midt i juni! Men desværre er jeg ikke den heldige vinder af et studiejob (håber at jeg når at finde mig et inden sommer!) så pengene er lidt små med hensyn til den helt store oversøiske tur.
Men jeg har da fået sparet op til at nå halvvejs så jeg skal bruge 10 dage med en anden outsiter på det sydlige Island samt i det indre højland! Glæder mig som et lille barn til at komme afsted
Derudover regner jeg da helt sikkert også med at nyde det danske land og som Katharina at stifte bekendtskab med hærvejen og muligvis også nogle mindre turer til det sydlige sverige.
Men jeg har da fået sparet op til at nå halvvejs så jeg skal bruge 10 dage med en anden outsiter på det sydlige Island samt i det indre højland! Glæder mig som et lille barn til at komme afsted

Derudover regner jeg da helt sikkert også med at nyde det danske land og som Katharina at stifte bekendtskab med hærvejen og muligvis også nogle mindre turer til det sydlige sverige.
11 år 6 måneder siden #263
af Berk
Besvaret af Berk på emne Sv: Sommerferie 2012 - hvad skal du?
Der er jo så mange gode ideer at hente ved at høre Jeres planer.
Jeg selv starter ud med at tage kæreste og søn med til Stavanger hvor vi vil være omkring Lysefjorden. Der skal sejles kajak og klatregrejet skal luftes hvis muligt. Senere på sommeren tager vi MTB`erne med til Frankrig/Spanien og cykler Caminoen. Og ellers skal sommeren bruges på kajak, klatring og en masse MTB spor rundt i Jylland.
Selvom det ikke har noget med sommerferie at gøre, så har vi lige bestilt plads på Ishotel ved Kiruna til vinter, og DET glæder jeg mig enormt til at se og tage ophold i.
god sommer
Jeg selv starter ud med at tage kæreste og søn med til Stavanger hvor vi vil være omkring Lysefjorden. Der skal sejles kajak og klatregrejet skal luftes hvis muligt. Senere på sommeren tager vi MTB`erne med til Frankrig/Spanien og cykler Caminoen. Og ellers skal sommeren bruges på kajak, klatring og en masse MTB spor rundt i Jylland.
Selvom det ikke har noget med sommerferie at gøre, så har vi lige bestilt plads på Ishotel ved Kiruna til vinter, og DET glæder jeg mig enormt til at se og tage ophold i.
god sommer
11 år 6 måneder siden - 11 år 6 måneder siden #268
af Wilspang
Besvaret af Wilspang på emne Sv: Sommerferie 2012 - hvad skal du?
Medio juli skal jeg til min første tur til området omkring Kebnekaise, med start fra Abisko. Har ikke planlagt ruten endnu - glæder mig som et lille barn 
Søger nettet tomt for ideer og inspiration....

Søger nettet tomt for ideer og inspiration....
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved Wilspang.
11 år 6 måneder siden #270
af CHH
Besvaret af CHH på emne Sv: Sommerferie 2012 - hvad skal du?
Jeg skal med mine forældre en uge til Grossglockner (bliver vidst mest nogle dagture) og derefter til Italien som måske mest bliver badeferie, medmindre der er nogle gode steder man kan vandre nær Rimini?
Ellers skal jeg vidst også stifte bekendtskab med Hærvejen
Ellers skal jeg vidst også stifte bekendtskab med Hærvejen

Tid til at oprette siden: 0.264 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333