- Modtagne Tak: 2
Kløv til hund
10 år 1 uge siden #11110
af KnudL
Kløv til hund blev oprettet af KnudL
Jeg kunne godt tænke mig at tage hunden med på vandreture. Den skal dog selv bære mad og tæppe. Nogen som har erfaring som de vil dele. Både vedrørende kløv (mærker) fordele og ulemper, og det at have hund med på tur?
Mvh.
Knud.
Mvh.
Knud.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- stokrenden
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 226
10 år 1 uge siden #11111
af stokrenden
10 år 9 timer siden #11195
af stoffer99
Besvaret af stoffer99 på emne Kløv til hund
Hej Knud
Hvis din hund er i god form så er der intet til hindring for at vandre med hunden. Husk evt at kilometerne ikke er det vigtige, men samværet.
Ruffwear har, efter min mening, fabrikeret nogle gode sadeltasker som bliver siddende hvor de skal. Det er en go ide også at træne hunden med taskerne på og en smule vægt i.
Go vandring til jer.
Steen
Hvis din hund er i god form så er der intet til hindring for at vandre med hunden. Husk evt at kilometerne ikke er det vigtige, men samværet.

Ruffwear har, efter min mening, fabrikeret nogle gode sadeltasker som bliver siddende hvor de skal. Det er en go ide også at træne hunden med taskerne på og en smule vægt i.
Go vandring til jer.
Steen
10 år 8 timer siden #11197
af LarsM
Besvaret af LarsM på emne Kløv til hund
Hvis du kan læse norsk, skulle der måske være en chance for at finde noget her:
www.fjellforum.no/forum/54-hund-og-friluftsliv/
Den tråd, der er nyest lige nu, handler om kløv, og lidt længere nede på siden er der en kort tråd fra 8. august, som også handler om kløv. Jeg ved ikke, om der er noget af det, du kan bruge.
www.fjellforum.no/forum/54-hund-og-friluftsliv/
Den tråd, der er nyest lige nu, handler om kløv, og lidt længere nede på siden er der en kort tråd fra 8. august, som også handler om kløv. Jeg ved ikke, om der er noget af det, du kan bruge.
10 år 7 timer siden #11198
af KnudL
Besvaret af KnudL på emne Kløv til hund
Tak for links og erfaringer.
Jeg har nu gjort de første erfaringer. Besluttede at købe en kløv i den billige ende til at begynde med. Sjovt nok kendte butikken ikke ordet kløv, men kaldte det en hunderygsæk
Jeg har nu gjort de første erfaringer. Besluttede at købe en kløv i den billige ende til at begynde med. Sjovt nok kendte butikken ikke ordet kløv, men kaldte det en hunderygsæk
Tid til at oprette siden: 0.221 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333