- Modtagne Tak: 207
Outside - The fast way
9 år 5 måneder siden - 9 år 5 måneder siden #12388
af Georas
De bedste hilsner
Rasmus
Outside - The fast way blev oprettet af Georas
I kategorien "ned ad bjerget hurtigst muligt", er der vist ikke meget der kan slå dette:
Måske der ikke skal reklameres så meget derhjemme:"Øhh skat, jeg tager lige ud på en lille tur med gutterne, ses
"
Måske der ikke skal reklameres så meget derhjemme:"Øhh skat, jeg tager lige ud på en lille tur med gutterne, ses

De bedste hilsner
Rasmus
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved Georas.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
9 år 5 måneder siden #12389
af Milho
Vh Christian
Besvaret af Milho på emne Outside - The fast way
For satan.. det ser fedt ud!
Jeg går ud fra at de har øvet sig nogle gange, men lige meget hvad, så er det godt gået
Jeg går ud fra at de har øvet sig nogle gange, men lige meget hvad, så er det godt gået

Vh Christian
9 år 5 måneder siden - 9 år 5 måneder siden #12405
af MortenA
Besvaret af MortenA på emne Outside - The fast way
Absolut sindsygt! Hvis de har fejlvurderet bare det mindste er der kun at stikke hovedet mellem benene og kysse sin røv farvel - ingen mulighed for en "reserveskærm" der. OK det er nok filmet til at se "værre ud" end det er men alligevel. Men det slår vel at bliver rocker - det går i det mindste kun ud over dig selv (og din familie)!
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved Ljunggren.
- stokrenden
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 226
9 år 5 måneder siden #12408
af stokrenden
9 år 5 måneder siden #12422
af Georas
De bedste hilsner
Rasmus
Besvaret af Georas på emne Outside - The fast way
Det mest utrolige ved den video er, at han faktisk overlevede at han ind i Table mountain i Sydafrika med 200 km i timen.
Problemet er vel at der går sport i at komme så tæt på klipper som muligt, og flyve mellem grantræer og gennem smalle kløfter.
Samme Jeb Corless der styrtede ved Table Mountain, er også kendt for at ramme ophængte balloner på vej ned ad bjergene, balloner der kun hænger ca. 2 meter over jorden. Se fx denne video, hvor kameramanden må springe for sit liv for at komme i sikkerhed, måske er det aftalt spil, men det ser vildt ud:
God jul og godt nytår til alle outsidere!
Problemet er vel at der går sport i at komme så tæt på klipper som muligt, og flyve mellem grantræer og gennem smalle kløfter.
Samme Jeb Corless der styrtede ved Table Mountain, er også kendt for at ramme ophængte balloner på vej ned ad bjergene, balloner der kun hænger ca. 2 meter over jorden. Se fx denne video, hvor kameramanden må springe for sit liv for at komme i sikkerhed, måske er det aftalt spil, men det ser vildt ud:
God jul og godt nytår til alle outsidere!
De bedste hilsner
Rasmus
Tid til at oprette siden: 0.216 sekunder
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333