Hvordan har du udnyttet det fine vejr?

Mere
8 år 7 måneder siden #17521 af Ennamaria
Jeg "nød" dagen på sofaen - havde vist spist noget, jeg ikke burde have gjort :sick: :sick:

Men ind i mellem så jeg ud af vinduet og glædede mig over vejret, der blev smukkere og smukkere, som dagen gik.
@ Christian: Pas nu på det knæ - det skal holde til mange vandreture endnu ;)

Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne
Følgende bruger(e) sagde tak: Milho, Gurli

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Pihlen
  • Moderator
  • Moderator
  • Næste tur: Sommertur til Lapland, efterårstur til Norge.
Mere
8 år 7 måneder siden #17522 af Pihlen
Jeg nød dagen og natten med en gåtur rundt om Gurre sø og med overnatning. Det var jo 10 grader varmt den nat?!

Halvdelen af gå turen og telt sætning blev med pandelampe da jeg var kommet sent afsted ;).

Mvh. Brian
Følgende bruger(e) sagde tak: Gurli

Mere
8 år 6 måneder siden #17606 af CStuwitz
Det har jeg desværre slet ikke gjort.

På nær et par småture i skoven, så har arbejde taget al min tid, og jeg har slet ikke fået gået mine sædvanlige ture hvor jeg falder i svime over svampe, egern mm. Men jeg kører når det er mørkt og er hjemme i eller efter skumringen, så det er svært at "nyde" en god gåtur mine sædvanlige steder.

Men til gengæld har jeg fået nydt virkeligt mange smukke naturøjeblikke i solop- og nedgangene når jeg kører til og fra job. Der har virkelig været knald på farverne og så har jeg desuden flere gange haft fornøjelsen af havørne. Den ene gang hang den 20 m over mig og yngsten. Det var fantastisk, og opvejer lidt nogle af de manglende ture ud.

Nu kommer tiden hvor jeg plejer at trække mig ind i varmen fra brændeovnen og i ly af bøger og strikketøj, men når så sneen kommer, så er jeg ude i det smukke landskab igen. For så bliver jeg så legesyg. Der gør det ikke noget om det er mørkt, så bygger vi snelygter, snemænd og kælker i månelysets skær.

Christina Stuwitz
Følgende bruger(e) sagde tak: Ennamaria, Gurli

Tid til at oprette siden: 0.232 sekunder