- Modtagne Tak: 0
Powerbank til outdoor
- outdoornørdKN
-
Emne forfatter
- Bruger
-
Less
Mere
4 år 7 måneder siden #32219
af outdoornørdKN
Powerbank til outdoor blev oprettet af outdoornørdKN
Hej 
Jeg skal på vandretur i Sverige i næste uge og leder efter en powerbank, der kan holde min mobil kørende i 4 dage. Har kigget på de powerbanks her, men ved ikke helt, hvad jeg skal kigge efter. Har I nogle gode råd til, hvad jeg skal kigge efter og gerne helt konkrete eksempler fra denne side?
powerbanken.dk/
Mange tak for hjælpen

Jeg skal på vandretur i Sverige i næste uge og leder efter en powerbank, der kan holde min mobil kørende i 4 dage. Har kigget på de powerbanks her, men ved ikke helt, hvad jeg skal kigge efter. Har I nogle gode råd til, hvad jeg skal kigge efter og gerne helt konkrete eksempler fra denne side?

powerbanken.dk/
Mange tak for hjælpen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
4 år 7 måneder siden #32220
af Brøndum
Besvaret af Brøndum på emne Powerbank til outdoor
I første omgang kan du i søgefeltet øverst til højre skrive "powerbank" og lade dig inspirere af lignende spørgsmål og svar
I anden omgang vil det være godt at vide, hvad du skal bruge mobilen til. Er det lejlighedsvis at læse beskeder hjemmefra, tage et par billeder og se på onlinekortet? Eller er det hele baduljen med musik, ebogslæser, fuld GPS tracking, natlampe og lange telefonsamtaler med kæresten/mor?
Mit eget bud i forhold til mine egne erfaringer er en powerbank på omkring 10.000 mAh. Den kan lade min mobil fuldt op ca. 3 gange, hvilket er tilstrækkeligt til 4 dage, hvis jeg sparer lidt på strømmen ved bl.a at bruge "fly" mode når den er i lommen.
I anden omgang vil det være godt at vide, hvad du skal bruge mobilen til. Er det lejlighedsvis at læse beskeder hjemmefra, tage et par billeder og se på onlinekortet? Eller er det hele baduljen med musik, ebogslæser, fuld GPS tracking, natlampe og lange telefonsamtaler med kæresten/mor?
Mit eget bud i forhold til mine egne erfaringer er en powerbank på omkring 10.000 mAh. Den kan lade min mobil fuldt op ca. 3 gange, hvilket er tilstrækkeligt til 4 dage, hvis jeg sparer lidt på strømmen ved bl.a at bruge "fly" mode når den er i lommen.
Følgende bruger(e) sagde tak: outdoornørdKN
- Outdoor Rødovre
-
- Bruger
-
4 år 7 måneder siden #32227
af Outdoor Rødovre
Besvaret af Outdoor Rødovre på emne Powerbank til outdoor
Det kan også være fornuftigt at kigge lidt på vægten.
4 år 7 måneder siden #32228
af Doktoren
Besvaret af Doktoren på emne Powerbank til outdoor
Jeg kan som regel klare mig uden powerbank op til 4 dage. Så kører jeg flytilstand og powersave. Jeg tager fortsat billeder i løbet af dagen og hører nok også lidt podcast om aftenen.
I nogle tilfælde har jeg en lille billig powerbank med der kan lade telefonen én gang
I nogle tilfælde har jeg en lille billig powerbank med der kan lade telefonen én gang
4 år 7 måneder siden - 4 år 7 måneder siden #32232
af Georas
De bedste hilsner
Rasmus
Besvaret af Georas på emne Powerbank til outdoor
Hej OutdoornørdKN
Jeg ved ikke om du allerede har fået købt dig en powerbank til din tur til Sverige. Hvis ikke, kan jeg anbefale denne Powerstone:
www.pixojet.dk/produkter/7304-power-bank...tEAQYAiABEgJKbfD_BwE
Jeg havde den med på fjeldet i år, da mobilens kamera tager bedre billeder end mit fem år gamle "rigtige" kamera. Min Samsung mobil kan køre fint tre dage i fjeldet, hvor jeg tager omkring 100 billeder om dagen, men selvfølgelig ikke ringer til nogen, da der ikke er forbindelse i fjeldet. Powerbanken kan lade telefonen helt op tre gange, hvilket betyder, at jeg i teorien kunne tage billeder og være digital 12 dage i ødemarken. Powerbanken vejer 238 gram og har 10400 mAh.
Lidt fjollet, så kan jeg godt lide, at fjeld powerbanken ligner en sten:)
Jeg ved ikke om du allerede har fået købt dig en powerbank til din tur til Sverige. Hvis ikke, kan jeg anbefale denne Powerstone:
www.pixojet.dk/produkter/7304-power-bank...tEAQYAiABEgJKbfD_BwE
Jeg havde den med på fjeldet i år, da mobilens kamera tager bedre billeder end mit fem år gamle "rigtige" kamera. Min Samsung mobil kan køre fint tre dage i fjeldet, hvor jeg tager omkring 100 billeder om dagen, men selvfølgelig ikke ringer til nogen, da der ikke er forbindelse i fjeldet. Powerbanken kan lade telefonen helt op tre gange, hvilket betyder, at jeg i teorien kunne tage billeder og være digital 12 dage i ødemarken. Powerbanken vejer 238 gram og har 10400 mAh.
Lidt fjollet, så kan jeg godt lide, at fjeld powerbanken ligner en sten:)
De bedste hilsner
Rasmus
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Georas.
4 år 7 måneder siden - 4 år 7 måneder siden #32254
af katrinef
Besvaret af katrinef på emne Powerbank til outdoor
Hej, jeg slæber rundt på Anker 20000 mAh, den holder i hvert fald 5 opladninger uden problemer.
Vh
katrine
Ups, for sent
Vh
katrine
Ups, for sent

Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved katrinef.
Tid til at oprette siden: 0.261 sekunder
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333