- Modtagne Tak: 6
Powerbank til outdoor
4 år 7 måneder siden #32257
af MAS
Besvaret af MAS på emne Powerbank til outdoor
For at spare yderligere på strømmen kan man jo også slukke shittet en gang i mellem, jeg husker stadig en tid hvor man godt kunne færdes i naturen på både kortere og længere ture, uden nødvendigvis skulle være online, eller have tilgang til sociale medier non stop......prøv at gøre forsøget ..LOL
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
4 år 7 måneder siden #32258
af MAS
Besvaret af MAS på emne Powerbank til outdoor
og for nu at starte en formodentlig regulær shitstorm, mener jeg at Ipads, mobiltelefoner, gettoblastere gopro .osv, ødelægger noget af det fundamentale ved at begive sig ud i naturen. De fragmenterer oplevelsen og fjerner fokus fra det at være i og være i harmoni med naturen. Men for mange er oplevelsen jo at kunne poste direkte og være online, den side forstår jeg bare personligt ikke
- Outdoor Rødovre
-
- Bruger
-
4 år 7 måneder siden #32260
af Outdoor Rødovre
Besvaret af Outdoor Rødovre på emne Powerbank til outdoor
Hej MAS,
Jeg bruger min mobil til at navigere efter, hvis jeg har brug for at finde en hurtig og præcis placering i forhold til en rute. Kort er downloaded på forhånd.
Desuden tager jeg masser af billeder med telefonen.
En turmakker bruger sin ipad til at læse bøger på om aftenen.
Alt sammen brugsområder, som jeg ikke synes fjerner fokus eller fragmenterer oplevelsen.
Men man kan selvfølgelig klare sig uden. Det er der så mange som ikke synes er lige så godt.
Men sådan er vi jo så forskellige
vh ib, outdor rødovre
Jeg bruger min mobil til at navigere efter, hvis jeg har brug for at finde en hurtig og præcis placering i forhold til en rute. Kort er downloaded på forhånd.
Desuden tager jeg masser af billeder med telefonen.
En turmakker bruger sin ipad til at læse bøger på om aftenen.
Alt sammen brugsområder, som jeg ikke synes fjerner fokus eller fragmenterer oplevelsen.
Men man kan selvfølgelig klare sig uden. Det er der så mange som ikke synes er lige så godt.
Men sådan er vi jo så forskellige

vh ib, outdor rødovre
Tid til at oprette siden: 0.208 sekunder
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333