G1000 vs. de nye?

Mere
11 år 5 måneder siden #1551 af Stourup
Besvaret af Stourup på emne Sv: G1000 vs. de nye?
Hej Personligt er jeg vældigt glad for mine G-1000 bukser og sætter pris på deres styrker. men overvejer da også om der skulle være nogle andre muligheder på market. Jeg har haft bukser i helt syntetisk matriale og jeg synes de er lidt for udsat for gløder.
Når alt kommer til alt komme jeg nok til at købe et nyt par med den lille ræv på. På grund af slidstyren, anvendeligheden og konforten jeg har oplevet de sidste mange år. Og der er så meget af mit udstyr som ikke holder til mit brug at når je gfinder noget som gør er det bare at holde fast ved det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 år 5 måneder siden #1553 af Udstyrs-Nørden
Besvaret af Udstyrs-Nørden på emne Sv: G1000 vs. de nye?
Den forstod jeg ikke helt Pede ? :)

Mere
11 år 5 måneder siden #1554 af FedePede
Besvaret af FedePede på emne Sv: G1000 vs. de nye?
Du må komme forbi og fortælle hvad du oplevede hos Terra Nova - jeg kan da ikke vente til messen :)

hej fra peter

Mere
11 år 5 måneder siden #1555 af NOB
Besvaret af NOB på emne Sv: G1000 vs. de nye?

Udstyrs-Nørden skrev: Men NOB kan sagtens se det smarte i letvægt har lige været til møde hos Terra-Nova og der kan man få Rygsæk,Bivy,Tarp og sovepose for i alt 557g og samtidig i god kvalitet.

Hvis du kan se det smarte i letvægt og har adgang til Terra Nova produkter, hvad skal du så med en softshell?

Hvilken rygsæk har du brugt i din beregning? Bivy + tarp i ultra er vel omkring 120 g og deres laser sommerpose er 330 g, det efterlader ikke meget til rygsækken. En helt anden ting er, at hvorfor hjemtager FF ikke de her fede produkter, jeg kender en der gerne vil forhandle dem, når FF ikke selv vil. :-)

Hilsen
Niels

”Friluftsliv handler mye om å inspirere til et rikt liv med enkle midler”, Helga Synnevåg Løvoll

Min blog om vandring og friluftsliv

Mere
11 år 5 måneder siden #1558 af Udstyrs-Nørden
Besvaret af Udstyrs-Nørden på emne Sv: G1000 vs. de nye?
Det er noget jeg ikke vil gå ind i min ven da jeg er her som privat ikke arbejde :) håber på respekt om dette men jeg har brugt deres ultralight 110g sæk den er fed kan ses på deres side.

Tid til at oprette siden: 0.168 sekunder