Hvor længe burde lynlåsen kunne holde (Fjällräven

Mere
11 år 1 måned siden #4171 af Katharina
Hej

Jeg har en Fjäll Räven skal-jakke, der er ca. 3 år gammel. jeg kan ikke huske navnet, men det er den der er vist på det vedhæftet foto. Som jeg husker det er det en herrermodel.
Lynlåsen er desværre gået i stykket. Jeg har brugt som min primære jakke både i naturen og til hverdag, men ikke på nogle måder ekstremt.
Er det forventlig, at det er holdbarheden eller bør jeg kontakt Fjäll Räven?

Alternativ - mon det er muligt at skifte lynlåsen selv? (syninger er limet)
Den virker stadig vandtæt (kun slidt ved sygninger og stoffet ved kraven og skulderne).

Jakken kostede i området ca. 2-3000 (som jeg lige husker det). Så også lidt ud fra den betragtning at jeg gerne vil redded jakken. Samt jeg har været godt til freds med den.

Har hørt der skulle være kommet en nyere og lettere model, så den pågældende jakke kan hvis ikke fåes mere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Quest
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #4173 af Quest
Du går til forhandleren, med jakke og kvittering og forklarer hvad der er lods. Det er helt klart en gratis reparation eller en bytter. Det er en service som du allerede har betalt for; gennem den pris. Har en Arc'sterix Theta som jeg fik rep pga lynlås (samme brug, Xtrem fjeld og hverdag).
Der er ikke noget at rafle om der.
Er du ikke god til den slags, så få en forhandler"bisse" som du kender, til det ;) . Basta!

Mere
11 år 1 måned siden #4174 af SebastianAndersen
Quest sagde det - Afsted til forhandleren :)

• Quest
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #4175 af Quest
Som regel er forhandlerne gode til at imødekomme og åbne for den slags. Det er for øvrigt et almindeligt problem med "vandtætte" lynlåse.

Mere
11 år 3 dage siden #6011 af TorbenJørgensen
I butikken hvor jeg arbejder, oplever jeg Fjallraven som værende meget large med deres (FÅ!) reklamationer... Vi har endda sendt varer ind som ikke har været købt hos os, og som heller ikke havde kvitteringer, og Fjallraven tog sig af dem alligevel...
Hvis din forhandler ikke vil tage imod den, så skriv mig en besked, så vil jeg se om jeg kan gøre noget

Mere
11 år 3 dage siden #6018 af Troels_Lee
Når den er over 2 år er forhandleren ikke pålagt at skulle behandle det som en reklamation men når det er sagt, så gå ned til dem med jakken alligevel, fjeldræven plejer som sagt foroven at være ret fleksible...

Tid til at oprette siden: 0.234 sekunder