- Modtagne Tak: 1
hvis du skulle anbefale et par vandrestøvler...?
10 år 9 måneder siden #8351
af SHN
hvis du skulle anbefale et par vandrestøvler...? blev oprettet af SHN
Hvis du skulle anbefale et par vandre støvler, hvilket skulle det så være??
Det skal være nogen som kan klare noget terræn og støtte fodledene, men uden at være stiv som en ski-støvle.
Jeg tænker at læder er bedst. Har prøvet gore-tex, men det er som om at fordampningen gennem støvlen ikke kan ´keep up´ med sved produktionen alligevel (lækkert!
).
Kom gerne med bud - prisen er underodnet.
Det skal være nogen som kan klare noget terræn og støtte fodledene, men uden at være stiv som en ski-støvle.
Jeg tænker at læder er bedst. Har prøvet gore-tex, men det er som om at fordampningen gennem støvlen ikke kan ´keep up´ med sved produktionen alligevel (lækkert!

Kom gerne med bud - prisen er underodnet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
10 år 9 måneder siden #8353
af Mads
Besvaret af Mads på emne hvis du skulle anbefale et par vandrestøvler...?
Kommer lidt an på din vandrestil, og hvor du har tænkt dig at bruge dem (primært).
Er du typen der går med fuld oppakning, altså 15-20kg rygsække, eller er du mere let til bens. Jo tungere oppakning, jo tungere sko, især i kuperet terræn.
Men et par meindl går du vel aldrig galt i byen med.
Er du typen der går med fuld oppakning, altså 15-20kg rygsække, eller er du mere let til bens. Jo tungere oppakning, jo tungere sko, især i kuperet terræn.

Men et par meindl går du vel aldrig galt i byen med.
- stokrenden
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 226
10 år 9 måneder siden #8354
af stokrenden
De vandrestøvler, som sidder bedst på DINE fødder. Fødder varierer meget, så det er umuligt at anbefale en bestemt støvle. Du skal forbi et par grejbutikker for se hvilke støvler der passer bedst til din fod.
Når det så er sagt, ved jeg at der er mange herinde der er glade for Meindl Island, og jeg dem da også selv.
b
Besvaret af stokrenden på emne hvis du skulle anbefale et par vandrestøvler...?
SHN skrev: Hvis du skulle anbefale et par vandre støvler, hvilket skulle det så være??
De vandrestøvler, som sidder bedst på DINE fødder. Fødder varierer meget, så det er umuligt at anbefale en bestemt støvle. Du skal forbi et par grejbutikker for se hvilke støvler der passer bedst til din fod.
Når det så er sagt, ved jeg at der er mange herinde der er glade for Meindl Island, og jeg dem da også selv.
b
10 år 9 måneder siden #8361
af ErikS
Lykke er en retning, ikke et sted.
Besvaret af ErikS på emne hvis du skulle anbefale et par vandrestøvler...?
Lykke er en retning, ikke et sted.
10 år 9 måneder siden #8362
af Mads
Besvaret af Mads på emne hvis du skulle anbefale et par vandrestøvler...?
Ah ja, de goe 'gamle' fra hæren.
Til #0: Vær dog opmærksom på at de er 100 år om at tørre hvis de først bliver våde (enten af nedbør eller sved).
Til #0: Vær dog opmærksom på at de er 100 år om at tørre hvis de først bliver våde (enten af nedbør eller sved).
- dejliglama
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 0
10 år 9 måneder siden #8395
af dejliglama
Besvaret af dejliglama på emne hvis du skulle anbefale et par vandrestøvler...?
Det kan være det er lidt et fy-ord blandt grej nørder, men er super glade for mine YAK-okse støvler fra Ecco!! Har aldrig haft en eneste vabel og de er blevet brugt til alt!
Tid til at oprette siden: 0.291 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333