hvis du skulle anbefale et par vandrestøvler...?

Mere
10 år 9 måneder siden #8351 af SHN
Hvis du skulle anbefale et par vandre støvler, hvilket skulle det så være??

Det skal være nogen som kan klare noget terræn og støtte fodledene, men uden at være stiv som en ski-støvle.
Jeg tænker at læder er bedst. Har prøvet gore-tex, men det er som om at fordampningen gennem støvlen ikke kan ´keep up´ med sved produktionen alligevel (lækkert! :) ).

Kom gerne med bud - prisen er underodnet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 9 måneder siden #8353 af Mads
Kommer lidt an på din vandrestil, og hvor du har tænkt dig at bruge dem (primært).

Er du typen der går med fuld oppakning, altså 15-20kg rygsække, eller er du mere let til bens. Jo tungere oppakning, jo tungere sko, især i kuperet terræn. :-)

Men et par meindl går du vel aldrig galt i byen med.

Mere
10 år 9 måneder siden #8354 af stokrenden

SHN skrev: Hvis du skulle anbefale et par vandre støvler, hvilket skulle det så være??

De vandrestøvler, som sidder bedst på DINE fødder. Fødder varierer meget, så det er umuligt at anbefale en bestemt støvle. Du skal forbi et par grejbutikker for se hvilke støvler der passer bedst til din fod.

Når det så er sagt, ved jeg at der er mange herinde der er glade for Meindl Island, og jeg dem da også selv.

b

Mere
10 år 9 måneder siden #8361 af ErikS
Jeg bruger disse og er rigtig godt tilfreds.

Jolly Explorer

Lykke er en retning, ikke et sted.

Mere
10 år 9 måneder siden #8362 af Mads
Ah ja, de goe 'gamle' fra hæren.

Til #0: Vær dog opmærksom på at de er 100 år om at tørre hvis de først bliver våde (enten af nedbør eller sved).

Mere
10 år 9 måneder siden #8395 af dejliglama
Det kan være det er lidt et fy-ord blandt grej nørder, men er super glade for mine YAK-okse støvler fra Ecco!! Har aldrig haft en eneste vabel og de er blevet brugt til alt!

Tid til at oprette siden: 0.291 sekunder