hvis du skulle anbefale et par vandrestøvler...?

Mere
9 år 6 måneder siden #15728 af miko
Hej SHN

Jeg har brugt Salomon i mange år og de virker køb hop i dem og gå der ud af :P , men det skal dog lige med at jeg også er gået videre da jeg ikke er tilfreds med deres sål contragrip den holder ikke til mig.
Da jeg går en hel del km på en uge/år og et par Bla. Salomon quest holder ca 1/2 år til mig.
Så nu prøver jeg Lowa Khumbu II GTX med en Vibram sål :woohoo: dog stadig gore-tex Støvler :evil:

Miko

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 6 måneder siden #15744 af gronlund

Littlebit skrev: Det giver bedre udluftning at pakke dem yderligere ind?

Ingen problemer med vabler her (so far so good)

Hehe sad lige og læste den med 2 par sokker... på HVER fod.

1 par sokker = 2 sokker (1 på hver fod normalt)
2 par sokker = 4 sokker (2 på hver fod normalt)

2 par sokker på HVER fod må så give 8 sokker (4 på hver fod) er det ikke lidt i overkanten? :woohoo: *løber ud og gemmer mig i skoven*

OK.....!!!!
2 sokker på hver fod (2 par pr. person) :P

Always have a Dream..!!
Forget about the plans
that didn’t seem to work out right,
but don’t forget to always have a dream

Har du brug for lidt Tips & Trix til brug på fjeldvandring og vandreture, er du velkommen til at besøge min hjemmeside: www.hvorfordet.dk
Søger du oplysninger om...
Følgende bruger(e) sagde tak: Littlebit

Mere
9 år 6 måneder siden #15763 af Malte59
Hej
Jeg bruger 2 sokker på hver fod. Et par Smartwool liner i 100% merino uld inderst og er Smartwool midweight hiker yderst. Mine støvler er et par Hanwag Yukon i fuldlæder, skindfoer og uden membran. Støvlerne behandles med Granger voks efter behov. Jeg har aldrig våde, kolde eller for varme fødder, og jeg får aldrig vabler (længste dagsmarch i år er 41 km .. )

Venligst
Martin

Følgende bruger(e) sagde tak: gronlund

Mere
9 år 6 måneder siden #15792 af ulyng
Bruger to par uldsokker - liner + kraftigere - i et par Hanwag Bergell randsyet fuldlæder (nul goretex). De holder til 14 dagesture efterår i vådområder i NordNorge. Har aldrig haft våde,kolde eller stinkende fødder. Uld og (kraftigt) fuldlæder holder - men støvlerne er tunge på rene sommerture med fortrinsvist godt vejr.

Følgende bruger(e) sagde tak: gronlund

Tid til at oprette siden: 0.169 sekunder