Rødme og irritation i skridtet ved lange ture

Mere
10 år 6 måneder siden #8554 af Losen
Hej alle.
Jeg har det problem at jeg ved lange vandreture sveder meget i skridtet og bliver derfor meget rød og øm/irriteret i skridt og indersiden af lårene :blink: .
Er der nogen derude der har fundet "løsningen" på sådant et problem ? Eller har gode erfaringer med noget specielt undertøj ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• okj
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #8565 af okj
Jeg plejer at gå med svedeundertøj i cykelbuksefacon inderst, dem jeg har lige for tiden er af mærket Vanguard . Rigtig god kvalitet til rimelige penge.

Mere
10 år 6 måneder siden #8567 af mikkel
Jeg har altid løbetights på hvis jeg går længere ture. lange om vinteren, korte om sommeren. Jeg har dog fundet ud af at Aklimas knælange underbukser også virker rigtigt godt.

Følgende bruger(e) sagde tak: Losen

• Hilding
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #8571 af Hilding
Besvaret af Hilding på emne Rødme og irritation i skridtet ved lange ture
Jeg er en mand med samme statur som dig. Når jeg skal gå langt brugte jeg svedundertøj mrk rebock, det er snart 20 år gammelt, derfor noget mølædt. Fandt ved et tilfælde nogle underbukser i Fakta mrk. Cappa med korte ben. De virker fortrintlig og koster kun ca 75 kr for to par. Ellers bruger jeg tights.
Pudder dig med børnepudder i skridtet. Det er ikke uden virkning.
pøj pøj
mvh
Claus Hilding

Mere
10 år 6 måneder siden #8573 af Quark
Hej jeg bruger disse

De har lange ben og er sved transporterende godt nok i den dyre ende, men synes de er gode, har også brugt dem her i vinters det dejlige ved dem er at fronten er med vind stop, så de ædlere dele ikke fryser for meget om vinteren, men har ikke brugt dem om sommeren i nu.

Vh.
Kim D. Laursen
Følgende bruger(e) sagde tak: Losen

Tid til at oprette siden: 0.223 sekunder