- Modtagne Tak: 153
Skal skaljakken med på sommerfjeld?
10 år 5 måneder siden #9449
af Ennamaria
Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne
Besvaret af Ennamaria på emne Skal skaljakken med på sommerfjeld?
Tak for rigtigt gode indslag, erfaringer og overvejelser. Jeg er ikke i tvivl om, at jeg skal kunne holde mig varm og tør hele vejen. Men jeg kan forstå, at det er ikke nødvendigvis er en 4-lags tung og stiv goretex, jeg behøver at gå efter.
Og de fleste af jer tænker, at det vil være et problem i vind og rusk-regn med en poncho da den vil flyve rundt om ørerne på mig. Det kan jeg godt se for mig
Jeg tror, jeg tager den med til Vesterhavet en tur. Det blæser altid en halv pelikan der, så kan jeg finde ud af, hvad den duer til.
Jeg tænker videre - når jeg har nogle erfaringer med den poncho, melder jeg tilbage.
Og de fleste af jer tænker, at det vil være et problem i vind og rusk-regn med en poncho da den vil flyve rundt om ørerne på mig. Det kan jeg godt se for mig

Jeg tænker videre - når jeg har nogle erfaringer med den poncho, melder jeg tilbage.
Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
10 år 5 måneder siden #9450
af NOB
Hilsen
Niels
”Friluftsliv handler mye om å inspirere til et rikt liv med enkle midler”, Helga Synnevåg Løvoll
Min blog om vandring og friluftsliv
Besvaret af NOB på emne Skal skaljakken med på sommerfjeld?
Bind et reb/snor om maven når du har poncho på, så sidder den bedre og blæser ikke rundt nær så meget.
Hilsen
Niels
”Friluftsliv handler mye om å inspirere til et rikt liv med enkle midler”, Helga Synnevåg Løvoll
Min blog om vandring og friluftsliv
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.193 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333