Nybegynder til vandring, søger bla. støvler

Mere
10 år 3 måneder siden #10094 af Stourup
Hej
Der er allerede kommet en del gode svar på støvle spørgsmålet og der vil jeg bare sige som andre har gjort prøve en masse forskellige, der er andre end Eventyr sport som har vandre støvler i Ålborg vil jeg tro. Og så køb dem som passer bedst.

Med hensyn til hvornår man er klar for en tur på fjeldet eller i de store skove vil jeg sige ikke udsæt det for længe der er masser at muligheder for at gå længere og korter turer som ikke kræver den store erfaring både i Sverige og Norge. Selv drog jeg med 2 venner til Lapland som 18 årige og det blev en fin tur, ikke den tur vi havde planlagt men en rigtigt fin og lærerig tur. Der fantes en gang en tur beskrivelse her på outsite men det er mange versioner siden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 3 måneder siden #10102 af NickM
Wow, der kom mange flere svar end jeg havde forventet. Mange tak :woohoo:

Tror da bare jeg vil bruge dagen i morgen på at prøve støvler i eventyrsport, spejdersport og friluftsland! Mht tekniske specifikationer må jeg alligevel melde pas. Har hørt de gerne skal være stive, og det er dét... :)

Jeg vil lige melde tilbage hvad jeg ender med - selvom det ikke er sikkert jeg beslutter mig i morgen. Mange tak for hjælpen i hvert fald!

Mere
10 år 3 måneder siden #10115 af Anastasia
Tre korte indspark
  • - Har du overvejet en sko i stedet for en støvle?
  • - Vælg ud fra hvad der passer til din fod, hvad føles godt?
  • - Køb hellere for stor en for lille, masser af plads til tæer og hævede fødder ;)

Goretex og læder... Må indrømme jeg vægter åndbarhed højere end vandtæthed. Hellere blive våd udefra en gang imellem end at være permanent våd indefra.

Mere
10 år 3 måneder siden #10195 af NickM
Jeg vil sige tak for hjælpen, alle! Jeg endte med et par Hanwag Tatra efter at have prøvet samtlige sko i Aalborg omegn. De sidder spot on. Det endte også med at kæresten prøvede kvindemodellen, og så købte hun et par magen til. Nu mangler vi bare mathcende adidas-habitter :lol:

Nu glæder jeg mig bare til at det bliver weekend, så jeg kan få dem gået til :woohoo:

Tid til at oprette siden: 0.203 sekunder