Ny skaljakke - hvad skal jeg kigge efter?

Mere
10 år 2 måneder siden #10560 af NickM
Hej, min Mountain Hardwear proshell er efterhånden ret slidt, derfor er jeg begyndt at overveje en ny. Jeg købte den i USA, og mener den koster omkring 3500-3700 her hjemme - så meget er jeg ikke interesseret i at give igen, selvom den var god!

Nu er jeg tilgengæld helt tabt. Jeg vil gerne have en jakke der kan holde til vandreture og generelt gerne af god kvalitet. Jeg tænker om 2.500 er et godt udgangspunkt, eller om jeg lige så godt kan købe en til 1.000-1.200?
Jeg har prøvet Fjællrævens Eco-Trail, som jeg synes godt om. Jeg kan dog ikke finde nogen somhelst erfaringer med dem... Go/no-go?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 2 måneder siden #10563 af stokrenden
Du kan jo kigge lidt på udvalget hos Cotswold Outdoor. De har altid mange rigtig gode tilbud på denne årstid. Fragten er gratis, hvis du køber for over 100£ :

(De har også et par Mountain Hardwear jakker på tilbud)

www.cotswoldoutdoor.com/index.cfm?fuseac...jackets%5Fvests%257d

b

Mere
10 år 2 måneder siden #10570 af Outdoor Rødovre
Hej NickM,

Kig på denne - TNF Mens Half Dome Jacket

Nu ved jeg jo ikke om du bor i nærheden, men hvis du køber den i butikken koster den 2000,- ganske vidst uden returret, men måske var den værd at se nærmere på.

Mvh Ib,
Outdoor Rødovre

Mere
10 år 2 måneder siden #10610 af NickM
Tak for svaret! Jeg bor i Aalborg, så der er desværre lidt langt :-)

Jeg endte med Eco Trail, så den håber jeg at jeg bliver glad for

Mere
10 år 2 måneder siden #10615 af Outdoor Rødovre
Godt valg. Den har en rigtig god åndbarhed.

Når den engang er færdig, så husk at indlevere den til genbrug. Så skærer Fjällräven den i småstykker og laver nyt stof af den - og sparer på CO2 udslippet.

vh ib

Tid til at oprette siden: 0.209 sekunder