Skifte lynlås i min Haglöfs Spitz jakke

• aammat
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #11365 af aammat
Næsten fra start, 4 år siden,drillede lynlåsen, men efter at have "justeret" lidt på slæden virkede det rimeligt..
Men nu er jeg nåede dertil at hvor jeg ikke gider skulle bruge ekstra tid på at lyne en lynlås, skal hver gang nøje sikre at begge sider er lige langt nede i lynlåsen for ellers kommer de 2 sider af lynlåsen ikke helt i indgreb med hinanden og så er den ikke længere vandtæt..
Så spørgsmålet er hvad mon det koster at få skiftet lynlåsen, skal være en af de vandtætte lynlåse, er der nogen af jer som har fået skiftet jeres og hvem brugte I til det..?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 11 måneder siden #11370 af stokrenden
Har du prøvet at kontakte Haglofs, hvis du er heldig kan du måske få den byttet selvom den er 4 år. Eller måske kan de reparere den for et beløb?

Havde du tænkt dig at sende den fra Grønland til reparation? For så er det måske lige så billigt at få den repareret i USA, og der er der nok flere der kan gøre det.

F.eks dem her jeg fandt med en hurtig google søgning: rainypass.com

b

• aammat
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #11371 af aammat
Besvaret af aammat på emne Skifte lynlås i min Haglöfs Spitz jakke
Det var også mere hvad andre havde af erfaringer med skift af vandtæt lynlås, positivt som negativt,
jeg skal til dk i november så der ville jeg tage den med hvis jeg ender med at få den skiftet..
Har ikke prøvet Haglöfs, men måske jeg skulle prøve - de har trods alt tidligere byttet 4 år gamle støvler for mig..

Tak for dit link, det skal lige undersøges..

Tid til at oprette siden: 0.211 sekunder