Salomon cosmic 4d gtx

Mere
11 år 6 måneder siden #314 af Paragrinos
Hej Alle

Egentlig et enkelt Spørgsmål. Er her nogle som har haft Problemer eller negative erfaringer med Salomon cosmic 4d gtx..... vhm.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• aammat
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #315 af aammat
Besvaret af aammat på emne Sv: Salomon cosmic 4d gtx
Jeg har/ har haft flere forskellige Salomon sko/støvler og fælles for dem alle er at de går istykker lige bag syninger der hvor tåforstærkningen slutter.. Det er lidt forskelligt hvor hurtigt det sker og hvor villig forhandlerne er til at bytte dem under garanti - mine har holdt 1-3 år..
En dejlig støvle at gå i, men bruger ikke længere mine til vandring - kun by

Mere
11 år 6 måneder siden #317 af Paragrinos
Besvaret af Paragrinos på emne Sv: Salomon cosmic 4d gtx
Tak - Har selvfølgelig søgt på nettet, og det er da også det problem som bliver omtalt, plus noget med at de ikke holder på vandet :) ...

Tænker at jeg godt kunne leve med at de holdt i 2 år. p.gr.a designet og komforten men gider ikke når kvaliteten "hålbarheden" ikke er iorden.

Har sidst haft haglofts og tror at jeg fortsætter med dem da de var upåklagelige - (gået flere tusinde km. i regn og sne altid med tørre fødder) - Forresten var modellen Hawk....

vhm.

Mere
11 år 6 måneder siden #318 af kelberg
Besvaret af kelberg på emne Sv: Salomon cosmic 4d gtx
Ikke holder på vandet, hmm har Salomon Quest 4D GTX , har gået i vand til ankler med den uden problemer mange gange, ikke en dråbe i dem.Lækker gå komfort i dem
og lav vægt, god sål der ikke skrider nemt på glatte overflader.
Om de holder mere end 2 år ved jeg så ikke endnu, men har ikke fortrudt en eneste gang.

Mvh Kim

Mere
11 år 6 måneder siden #320 af Paragrinos
Besvaret af Paragrinos på emne Sv: Salomon cosmic 4d gtx
tak

og Ja det er altid svært med anmeldelser, syntes jeg.... Ville rigtig gerne afprøve dem, men nægter at købe dem hvis de har tendens til at blive slidt hurtig, med det mener jeg under 5000 km.

- de skulle gerne holde til ture på 100 til 500 km. etaper, i både regn og slud.

- Holdbarheden i år er jo også noget defus, alt efter hvor meget de bliver brugt osv ik.

- men hvis de ikke slides over naturligt hurtigt?, er vandtætte? og lever op til prisen 1700 kr. er de da værd at overveje igen.....

vhm

• aammat
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #322 af aammat
Besvaret af aammat på emne Sv: Salomon cosmic 4d gtx
Min jagtven har nogle Salomon som bare har holdt i en evighed, men som sagt holder mine ikke længe nok til jeg vil bruge dem udenfor byen..
Jeg havde indtil sidste år nogle Haglölfs ( 4 år) som jeg var helt vild med, men pludseligt blev de utætte..
Fik dem bytte, blæret service, men Haglöfs har ændrede deres list så dem jeg købte istedet for fungerede bare ikke på mine fødder.. Nu bruger jeg Meindl Island pro og indtil videre virker de rigtigt behagelige..

Giver dig ret i at Salomon designet er flot, det er altid et spørgsmål om man vil betale for "pæne" støvler eller holdbare støvler.. Jeg har valgt den gyldne mellemvej med Salomon til byen og meindl når støvlen ud i fjeldet og mishandles.. :P

Men køb Salomon hvis du kan leve med pris contra holdbarhed for det er behagelige støvler at gå rundt i og de ser godt ud.. ;)

Tid til at oprette siden: 0.172 sekunder