- Modtagne Tak: 1
Salomon cosmic 4d gtx
- Paragrinos
-
Emne forfatter
- Bruger
-
Less
Mere
11 år 6 måneder siden #331
af Paragrinos
Besvaret af Paragrinos på emne Sv: Salomon cosmic 4d gtx
Tak for kommentarene.
Jeg kan ikke konkluderer en skid, da jeg jo ikke selv har afprøvede dem! Mere taler imod Salomon som "barsk" vandrestøvle? og mere taler for en flot og behalig hverdags støvle?
Jeg syntes ikke at det er iorden hvis det viser sig at støvlen er af ringe kvalitet, inden den er gået rigtig til øv øv ik....
skriv venligst hvis her er andre støvle entusiaster, eller hvis du har erfaringer med salomon positivt/negativt.
Hvis jeg siger salomon klinger der en lyd af respekt, kvalitet, håldbarhed og fedt disegn - Gør det også det hos dig???? - vhm.
Jeg kan ikke konkluderer en skid, da jeg jo ikke selv har afprøvede dem! Mere taler imod Salomon som "barsk" vandrestøvle? og mere taler for en flot og behalig hverdags støvle?
Jeg syntes ikke at det er iorden hvis det viser sig at støvlen er af ringe kvalitet, inden den er gået rigtig til øv øv ik....
skriv venligst hvis her er andre støvle entusiaster, eller hvis du har erfaringer med salomon positivt/negativt.
Hvis jeg siger salomon klinger der en lyd af respekt, kvalitet, håldbarhed og fedt disegn - Gør det også det hos dig???? - vhm.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Paragrinos
-
Emne forfatter
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 1
11 år 6 måneder siden #356
af Paragrinos
Besvaret af Paragrinos på emne Sv: Salomon cosmic 4d gtx
Hej igen.
Så har jeg haft Salomon cosmic 4d gtx hjemme 2 dage og må sige at de er rigtig behalige at have på og gå rundt i (varme)....
Jeg fik ikke prøvet kræfter med dem, men kunne godt finde på at købe dem lidt senere da de virker iorden og ser super cool ud.....
De blev leveret tilbage til salomon i fields og jeg fik pengene tilbage uden problemer - grunden er at jeg ved nærmere studering syntes at de virkede en del skrøbeligere (nok bare mig) og varmere en den model jeg har købt nu - Haglofs solid lite.. jeg er en haglofs gut....
Har rigtig god erfaring, med haglofs hawk, og håber at "solid lite" bliver en lige så stor oplevelse...
Nok om mit lille støvle projekt & intet dårligt at sige om salomon....
Tak for henvendelserne SLUT.
Venlig hilsen Martin.
Så har jeg haft Salomon cosmic 4d gtx hjemme 2 dage og må sige at de er rigtig behalige at have på og gå rundt i (varme)....
Jeg fik ikke prøvet kræfter med dem, men kunne godt finde på at købe dem lidt senere da de virker iorden og ser super cool ud.....
De blev leveret tilbage til salomon i fields og jeg fik pengene tilbage uden problemer - grunden er at jeg ved nærmere studering syntes at de virkede en del skrøbeligere (nok bare mig) og varmere en den model jeg har købt nu - Haglofs solid lite.. jeg er en haglofs gut....
Har rigtig god erfaring, med haglofs hawk, og håber at "solid lite" bliver en lige så stor oplevelse...
Nok om mit lille støvle projekt & intet dårligt at sige om salomon....
Tak for henvendelserne SLUT.
Venlig hilsen Martin.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.206 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333