- Modtagne Tak: 1
Nye vandrestøvler - jing og jang
5 år 8 måneder siden - 5 år 8 måneder siden #30302
af ahart
Nye vandrestøvler - jing og jang blev oprettet af ahart
Hej
Jeg har købt et par nye vandrestøvler (Salomon Quest 4D 2 GTX ) som jeg er igang med at gå til...
På min højre fod sidder (og går) den som en drøm, men på venstre fod får jeg ondt i foden/anklen ... får ikke krampe, men det føles lidt der hen ad.
Det er jeg selvfølgelig lidt bekymret for bliver ved på den måde, men måske skal foden bare vænne sig til støvlen eller noget..(Har kun gået et par korte ture i dem) Jeg har eksperimenteret lidt med at stramme eller løsne snøringen, men ikke helt fundet de vise sten.
Er der nogen der har oplevet noget lignende, eller har nogle råd til hvad jeg kan prøve?
På forhånd tak
/Anders
Jeg har købt et par nye vandrestøvler (Salomon Quest 4D 2 GTX ) som jeg er igang med at gå til...
På min højre fod sidder (og går) den som en drøm, men på venstre fod får jeg ondt i foden/anklen ... får ikke krampe, men det føles lidt der hen ad.
Det er jeg selvfølgelig lidt bekymret for bliver ved på den måde, men måske skal foden bare vænne sig til støvlen eller noget..(Har kun gået et par korte ture i dem) Jeg har eksperimenteret lidt med at stramme eller løsne snøringen, men ikke helt fundet de vise sten.
Er der nogen der har oplevet noget lignende, eller har nogle råd til hvad jeg kan prøve?
På forhånd tak

/Anders
Sidste redigering: 5 år 8 måneder siden ved ahart.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
5 år 7 måneder siden - 5 år 2 måneder siden #30342
af Michael A
Besvaret af Michael A på emne Nye vandrestøvler - jing og jang
Sko skal passe med det samme og føles behagelig at have på. Min erfaring er at hvis skoen ikke føles behagelig og gode på foden med det samme, så kommer de ikke til den. Har flere gange købt sko, fordi de havde det rigtige mærke og var billige, men måske klemte en smule ved stortåen. Tænkte det nok blev bedre, når skoen blev gået til, men NEJ det sker ikke. Sørg derfor for at købe en sko der føles gode at gå i, sidder fast omkring foden, men ikke klemmer ubehageligt nogen steder

Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Milho.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ljunggren
5 år 7 måneder siden #30390
af ahart
Besvaret af ahart på emne Nye vandrestøvler - jing og jang
Opdatering:
Det viste sig, at der var en fejl på den ene støvle som gav anledning til ubehaget.
Støvlen er derfor frikendt og problemet løst
Tak for jeres indlæg
/Anders
Det viste sig, at der var en fejl på den ene støvle som gav anledning til ubehaget.
Støvlen er derfor frikendt og problemet løst

Tak for jeres indlæg

/Anders
Følgende bruger(e) sagde tak: Ljunggren
Tid til at oprette siden: 0.193 sekunder
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333