Video: De bedste vandrestøvler
- lifeofdaniel
-
Emne forfatter
- Gæst
-
4 år 2 måneder siden #32779
af lifeofdaniel
Video: De bedste vandrestøvler blev oprettet af lifeofdaniel
Kære forum,
Jeg er her på det seneste blevet ret bidt af friluftslivet og har i den anledning anskaffet mig en masse gear lige fra støvler til tøj, rygsække og sovepose. Min kæreste og jeg har nemlig bestilt en tur til Tanzania, hvor vi skal bestige Kilimanjaro og har mange andre vandreture planlagt.
Udover den interesse elsker jeg også at lave videoer. Derfor vil jeg gerne dele min seneste video med jer, hvor jeg taler om vandrestøvler og hvilke overvejelser, man bør tage sig. Jeg ved godt, at der sidder mange eksperter herinde og jeg erkender jeg er nybegynder. Derfor håber jeg, I vil tage godt imod den og komme med noget konstruktiv feedback
Tak og god søndag.
Jeg er her på det seneste blevet ret bidt af friluftslivet og har i den anledning anskaffet mig en masse gear lige fra støvler til tøj, rygsække og sovepose. Min kæreste og jeg har nemlig bestilt en tur til Tanzania, hvor vi skal bestige Kilimanjaro og har mange andre vandreture planlagt.
Udover den interesse elsker jeg også at lave videoer. Derfor vil jeg gerne dele min seneste video med jer, hvor jeg taler om vandrestøvler og hvilke overvejelser, man bør tage sig. Jeg ved godt, at der sidder mange eksperter herinde og jeg erkender jeg er nybegynder. Derfor håber jeg, I vil tage godt imod den og komme med noget konstruktiv feedback

Tak og god søndag.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- lifeofdaniel
-
Emne forfatter
- Gæst
-
4 år 1 måned siden #32833
af lifeofdaniel
Besvaret af lifeofdaniel på emne Video: De bedste vandrestøvler
Tak til dem, der har set den, og kommenteret på videoen. Jeg har netop lavet endnu en video. Jeg håber, i synes om den,
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.213 sekunder
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333