- Modtagne Tak: 2
Tankevækkende indlæg
11 år 1 uge siden #733
af Falk
Tankevækkende indlæg blev oprettet af Falk
Her er et link til en artikel jeg fandt ret tankevækkende:
www.andy-kirkpatrick.com/blog/view/evere...ucking_on_the_barrel
Om hvordan meget af det medie der laves om "ekstreme" bedrifter hele tiden søger, at arbejde med en klangbund af det han kalder "proper-dead".
Den kunne nok også være blevet postet i et af de andre underfora, men når nu den selv bruger bjerge som eksempel...
Om hvordan meget af det medie der laves om "ekstreme" bedrifter hele tiden søger, at arbejde med en klangbund af det han kalder "proper-dead".
Den kunne nok også være blevet postet i et af de andre underfora, men når nu den selv bruger bjerge som eksempel...
Følgende bruger(e) sagde tak: Quest
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
11 år 1 uge siden #738
af Mads
Besvaret af Mads på emne Sv: Tankevækkende indlæg
Hehe jeg må indrømme jeg trak på smilebåndet da jeg læste hans blogindlæg.
Dog virker han som klatreverdnens svar på en hipster. "Det der berømte mount everest er slet ikke sejt - hvorfor gider i overhovedet tale om det bare fordi det er højt og folk dør på det".
Sløj attitude, men skæg nok læsning.
Dog virker han som klatreverdnens svar på en hipster. "Det der berømte mount everest er slet ikke sejt - hvorfor gider i overhovedet tale om det bare fordi det er højt og folk dør på det".
Sløj attitude, men skæg nok læsning.
- Martin_Petersen
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 1
10 år 10 måneder siden #2101
af Martin_Petersen
Besvaret af Martin_Petersen på emne Tankevækkende indlæg
Ha ha - ja, det var sgu skæg læsning! Er ret vild med denne her formulering: "Every time someone finds a pair of Mallory’s old underpants I’m asked what this means for world mountaineering." Og godt stof til eftertanke - synes der er mange andre bjerge, der ikke har fortjent at "ligge i skyggen" af Mount E, så siger tak for spændende læsning.
- Quest
-
- Gæst
-
10 år 10 måneder siden #2121
af Quest
Besvaret af Quest på emne Tankevækkende indlæg
Lol 
Er ikke nogen klatrer, syntes da klippeklatring var sjovt at prøve under min uddannelse i Norge, men ham her er så sjov og grov at jeg skal til at dyrke den blog.
Han har jo ret. Har selv en, mere eller mindre ubevidst, tendens til at sole mig (læs: mit ego) i, at mine bekendte (der ikke dyrker den slags) syntes det er vildt extreeem at gå en tur alene uden for stierne i et eller andet fjeldmassiv. Selvom jeg jo godt ved at det, som oftest, er ret ufarligt. Men det syntes/ved andre (der ikke ved hvad det er) jo ikke; de skal bare ikke nyde noget. Min mor syntes nærmest det er ubehageligt at høre om.
Og det her debatindlæg handler endda om Everest. The tall bluff!!

Er ikke nogen klatrer, syntes da klippeklatring var sjovt at prøve under min uddannelse i Norge, men ham her er så sjov og grov at jeg skal til at dyrke den blog.
Han har jo ret. Har selv en, mere eller mindre ubevidst, tendens til at sole mig (læs: mit ego) i, at mine bekendte (der ikke dyrker den slags) syntes det er vildt extreeem at gå en tur alene uden for stierne i et eller andet fjeldmassiv. Selvom jeg jo godt ved at det, som oftest, er ret ufarligt. Men det syntes/ved andre (der ikke ved hvad det er) jo ikke; de skal bare ikke nyde noget. Min mor syntes nærmest det er ubehageligt at høre om.
Og det her debatindlæg handler endda om Everest. The tall bluff!!
Tid til at oprette siden: 0.198 sekunder
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333