- Modtagne Tak: 207
Dokumentarer, film, udsendelser
9 år 5 måneder siden #14477
af Georas
Sjovt som smag og behag er forskellig. Jeg synes episode fire var den hidtil bedste. Endelig et længere stræk over trægrænsen, sikke en fed kamvandring, og sikke en udsigt mod Lofotens fjelde
Og så blev Lars Monsen ved med at tro at han var i Jotunheimen...så meget har han vist ikke gættet forkert før.
tv.nrk.no/serie/monsen-paa-villspor/muhu...1/episode-4#t=39m20s
De bedste hilsner
Rasmus
Besvaret af Georas på emne Dokumentarer, film, udsendelser
kennls skrev: Jeg har set begge...men synes 4eren var en smule skuffende, mest fordi det ikke var "rigtig" vildmark og et underligt utæt telt?
3eren var til gengæld ret god
/Kenn
Sjovt som smag og behag er forskellig. Jeg synes episode fire var den hidtil bedste. Endelig et længere stræk over trægrænsen, sikke en fed kamvandring, og sikke en udsigt mod Lofotens fjelde

Og så blev Lars Monsen ved med at tro at han var i Jotunheimen...så meget har han vist ikke gættet forkert før.
tv.nrk.no/serie/monsen-paa-villspor/muhu...1/episode-4#t=39m20s
De bedste hilsner
Rasmus
Følgende bruger(e) sagde tak: Holck
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kenn
-
- Gæst
-
9 år 5 måneder siden #14479
af Kenn
Besvaret af Kenn på emne Dokumentarer, film, udsendelser
Jeg var nok mest af alt skuffet, at nu det var bjergvandring over trægrænsen...hvorfor så vælge et bjerg med en kæmpe radiomast på toppen og i et område fyldt med huse? De andre områder har været utrolig velvalgte og ruter der højst havde lidt grusveje, så var der for "meget" civilisation i dette afsnit efter min mening 
Jeg nyder Monsen, han har en frisk tilgang og en herlig optimisme. Så det er kun området jeg var lidt hmmmmmmmmm over

Jeg nyder Monsen, han har en frisk tilgang og en herlig optimisme. Så det er kun området jeg var lidt hmmmmmmmmm over

- Kenn
-
- Gæst
-
9 år 5 måneder siden #14480
af Kenn
Mit gæt er for øvrigt at han hænger på blondinen i 5eren...at helikopteren flyver fra dem begge. Det er vel derfor hun har lært lidt undervejs

9 år 5 måneder siden #14481
af LHL
Besvaret af LHL på emne Dokumentarer, film, udsendelser
Jeg synes de har været gode alle sammen på hver deres måde. Härjedalen (afsnit 3) er et meget skønt område, men han har krydset adskillige veje på hans rute, som man ikke ser i udsendelsen, så ikke helt så vildt og øde som udsendelsen giver indtryk af.
Enig i at kamvandringen og bjergene var meget flotte, men også enig i at radiomasten ødelagde det lidt
Meget interessant gæt at Anne Rimmen bliver efterladt sammen med Monsen i sidste afsnit, den havde jeg ikke set komme, men Kenn har jo ret, det er oplagt, det blvier spændende at se om det holder stik
mvh Lars
Enig i at kamvandringen og bjergene var meget flotte, men også enig i at radiomasten ødelagde det lidt

Meget interessant gæt at Anne Rimmen bliver efterladt sammen med Monsen i sidste afsnit, den havde jeg ikke set komme, men Kenn har jo ret, det er oplagt, det blvier spændende at se om det holder stik

mvh Lars
- Holck
-
- Bruger
-
- Fjeldvandring, havkajak, kano, klatring, telemark, langrend m.m. Udd. havkajakinstruktør 1 i DGi samt kanoinstruktør i Kanosamrådet
Less
Mere
- Modtagne Tak: 9
9 år 5 måneder siden #14482
af Holck
"Friluftsliv er det rike liv med enkle midler" Arne Næss, miljøfilosof
Besvaret af Holck på emne Dokumentarer, film, udsendelser
Enig i at det var fedt med en udsendelse med lidt rigtig fjeld over trægrænsen. Men det er selvfølgelig smag og behag, hvad man kan lide.
Syntes faktisk at ideen med at Monsen ikke havde et kompas i afsnit 3 var rigtig god. Det giver seerne en ide og forståelse af hvor vigtigt det er at overføre opfang fra kortet og til terrænet og så læse det. Navigering er fedt!
Ikke noget dårligt bud at Anne Rimmen skal med på tur i sidste afsnit......
Syntes faktisk at ideen med at Monsen ikke havde et kompas i afsnit 3 var rigtig god. Det giver seerne en ide og forståelse af hvor vigtigt det er at overføre opfang fra kortet og til terrænet og så læse det. Navigering er fedt!
Ikke noget dårligt bud at Anne Rimmen skal med på tur i sidste afsnit......
"Friluftsliv er det rike liv med enkle midler" Arne Næss, miljøfilosof
- Kenn
-
- Gæst
-
9 år 5 måneder siden #14483
af Kenn
Jeg tænkte bare at beskrivelsen på afsnit 5 er han får en rejsefælle...Han har haft hund med...så min intuition siger hende...siden hun sætter ham af med helikopter og har lært lidt undervejs...spændende om mit gæt holder

Tid til at oprette siden: 0.220 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333