- Modtagne Tak: 153
Dokumentarer, film, udsendelser
kennls skrev: Jeg tænkte bare at beskrivelsen på afsnit 5 er han får en rejsefælle...Han har haft hund med...så min intuition siger hende...siden hun sætter ham af med helikopter og har lært lidt undervejs...spændende om mit gæt holder
Jeg havde ikke læst beskrivelsen, men du har helt ret, det lyder meget sandsynligt.
Her er forøvrigt lidt facts om Lars Monsen
Lars Monsen Facts

Lidt i stil med de velkendte Chuck Norris Facts

mvh Lars
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Det kan da godt være, at Anne Rimmen skal med i afsnit 5 - men det er da så et helt andet koncept end "Monsen på hård tur indenfor en tidsgrænse"?
venligst
Martin
Malte59 skrev: Det kan da godt være, at Anne Rimmen skal med i afsnit 5 - men det er da så et helt andet koncept end "Monsen på hård tur indenfor en tidsgrænse"?
Det må man sige. Jeg håber også Kenn gætter rigtigt, og hvis det er tilfældet, kan man jo gætte lidt videre:
1. Lars Monsen får travlt med at morgenbade

2. Lars Monsen "glemmer" at tænde for sin Delorme Inreach gps, så filmholdet kan ikke finde ham og Anne

3. Lars Monsen mente at have hørt, at Trond sagde firs dages tidsgrænse i stedet for fire...

Gæt selv videre

De bedste hilsner
Rasmus

- Kenn
-
- Gæst
-
LHL skrev: Jeg synes de har været gode alle sammen på hver deres måde. Härjedalen (afsnit 3) er et meget skønt område, men han har krydset adskillige veje på hans rute, som man ikke ser i udsendelsen, så ikke helt så vildt og øde som udsendelsen giver indtryk af.
Jeg fandt terrænkortet og området han var i og ja...langs 2 af de floder han krydsede gik der veje, men til gengæld var de veje så ikke på hans kort. Afsnit 3 var fedt fordi han gik uden kompas og kom med gode tips om bjørnene. Men den sidste flod op i mod mål gik langs en vej, man kunne også se i et klip, at der holdte en større bil i baggrunden lidt over lejrpladsen

Det mest imponerende er hvor god han er til at få fisk på krogen

/Kenn
- stokrenden
-
- Bruger
-
- Modtagne Tak: 226

www.thenorthface.com/catalog/sc-gear/equ...tionName=FOIL%20GREY
Og teltet er heller ikke helt gratis det koster trods alt 4200 kr. i Norge

b
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333