Dokumentarer, film, udsendelser

Mere
9 år 5 måneder siden #14485 af LHL
Besvaret af LHL på emne Dokumentarer, film, udsendelser

kennls skrev: Jeg tænkte bare at beskrivelsen på afsnit 5 er han får en rejsefælle...Han har haft hund med...så min intuition siger hende...siden hun sætter ham af med helikopter og har lært lidt undervejs...spændende om mit gæt holder :-)

Jeg havde ikke læst beskrivelsen, men du har helt ret, det lyder meget sandsynligt.

Her er forøvrigt lidt facts om Lars Monsen

Lars Monsen Facts ;)

Lidt i stil med de velkendte Chuck Norris Facts B)

mvh Lars
Følgende bruger(e) sagde tak: Ennamaria

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 5 måneder siden #14486 af Malte59
Jeg har altid været vild med Monsens no nonsense tilgang til at være i naturen. Hvis han siger oi-oi-oi .. så betyder det, at vi andre nok var vendt om. Hans glæde ved at færdes derude virker i den grad ægte og smittende. Og så hans grej - tarps, utætte telte og plastikøkser .. han griner bare ad det - og trækker en affaldssæk over soveposen :)
Det kan da godt være, at Anne Rimmen skal med i afsnit 5 - men det er da så et helt andet koncept end "Monsen på hård tur indenfor en tidsgrænse"?

venligst
Martin

Mere
9 år 5 måneder siden - 9 år 5 måneder siden #14487 af Georas

Malte59 skrev: Det kan da godt være, at Anne Rimmen skal med i afsnit 5 - men det er da så et helt andet koncept end "Monsen på hård tur indenfor en tidsgrænse"?

Det må man sige. Jeg håber også Kenn gætter rigtigt, og hvis det er tilfældet, kan man jo gætte lidt videre:

1. Lars Monsen får travlt med at morgenbade :ohmy:
2. Lars Monsen "glemmer" at tænde for sin Delorme Inreach gps, så filmholdet kan ikke finde ham og Anne :whistle:
3. Lars Monsen mente at have hørt, at Trond sagde firs dages tidsgrænse i stedet for fire... :evil:

Gæt selv videre :)

De bedste hilsner
Rasmus
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved Georas.

Mere
9 år 5 måneder siden #14489 af Kris
Besvaret af Kris på emne Dokumentarer, film, udsendelser
I øvrigt sjovt og interessant, at han havde Hilleberg de første afsnit, men det sekund han skifter til North Face, så er det utæt.

:P

• Kenn
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #14492 af Kenn
Besvaret af Kenn på emne Dokumentarer, film, udsendelser

LHL skrev: Jeg synes de har været gode alle sammen på hver deres måde. Härjedalen (afsnit 3) er et meget skønt område, men han har krydset adskillige veje på hans rute, som man ikke ser i udsendelsen, så ikke helt så vildt og øde som udsendelsen giver indtryk af.

Jeg fandt terrænkortet og området han var i og ja...langs 2 af de floder han krydsede gik der veje, men til gengæld var de veje så ikke på hans kort. Afsnit 3 var fedt fordi han gik uden kompas og kom med gode tips om bjørnene. Men den sidste flod op i mod mål gik langs en vej, man kunne også se i et klip, at der holdte en større bil i baggrunden lidt over lejrpladsen :silly:

Det mest imponerende er hvor god han er til at få fisk på krogen :)

/Kenn

Mere
9 år 5 måneder siden #14493 af stokrenden
Det telt som Lars bruger i afsnit 4 er så vidt jeg kan se et The North Face Phoenix 2. Selv inde på TNF's egen hjemmeside er der 6 ud af 8 anmeldelser der brokker sig over at det er utæt så det skal man vist holde sig fra :lol:

www.thenorthface.com/catalog/sc-gear/equ...tionName=FOIL%20GREY

Og teltet er heller ikke helt gratis det koster trods alt 4200 kr. i Norge :blink:

b
Følgende bruger(e) sagde tak: Kenn

Tid til at oprette siden: 0.263 sekunder