Timelapse film - Vi fangede nordlyset
7 år 8 måneder siden - 7 år 8 måneder siden #22361
af Morten J
Timelapse film - Vi fangede nordlyset blev oprettet af Morten J
Kære Outsite.
Under vores seneste vinter tur til Rondane, var vi så heldige at fange nordlyset i en serie af timelapse film. Derudover også et lille klip af himlen på sommerfjeldet. Har omsider fået de mange hundrede billeder behandlet i lightroom, og nu kan vinteren bare komme - og fik egentligt lyst til at dele dette korte klip med jer. Bedst på en pc skærm. Hold op man savner allerede de nordlige breddegrader. Jeg elsker denne del af verden norden. Lyset, himlen og den klare luft..
Mvh.
Morten J.
Under vores seneste vinter tur til Rondane, var vi så heldige at fange nordlyset i en serie af timelapse film. Derudover også et lille klip af himlen på sommerfjeldet. Har omsider fået de mange hundrede billeder behandlet i lightroom, og nu kan vinteren bare komme - og fik egentligt lyst til at dele dette korte klip med jer. Bedst på en pc skærm. Hold op man savner allerede de nordlige breddegrader. Jeg elsker denne del af verden norden. Lyset, himlen og den klare luft..

Mvh.
Morten J.
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Morten J.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.195 sekunder
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333