- Modtagne Tak: 352
"Duel på Sydpolen"
7 år 4 måneder siden #24237
af Terje
Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/
"Duel på Sydpolen" blev oprettet af Terje
Glæder mig til fortsættelsen - 2. sæson.
Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
7 år 4 måneder siden #24238
af mearleth

Men så kig på NRK1 i aften når de snder næste afsnit i Oppdrag Nansen. Det er en række udsendelser der følger 4 norske børn (12-13 år) på ekspedition til Nordpolen. Ekspeditionen handler om at lære om og sætte fokus på klimaforandringer. Men undsendelserne handler om børnene og deres forberedelser, udfordringer, oplevelser. Det er VILDT godt tv! Her har man tv hvor børnene virkelig bliver taget seriøst, man forventer meget af dem og de leverer. Store udfordringer og super håndtering. Ikke en passe pylle-nylle og fnidder-fnadder. Men udfordrende vinterfriluftsliv i børnehøjde. Jeg har sidder klistret til skærmen de sidste 3 tirsdage, skal desværre til et møde i aften, men udsendelsen kan også ses på nettet: tv.nrk.no/serie/oppdrag-nansen
Besvaret af mearleth på emne "Duel på Sydpolen"
Terje skrev: Glæder mig til fortsættelsen - 2. sæson.

Men så kig på NRK1 i aften når de snder næste afsnit i Oppdrag Nansen. Det er en række udsendelser der følger 4 norske børn (12-13 år) på ekspedition til Nordpolen. Ekspeditionen handler om at lære om og sætte fokus på klimaforandringer. Men undsendelserne handler om børnene og deres forberedelser, udfordringer, oplevelser. Det er VILDT godt tv! Her har man tv hvor børnene virkelig bliver taget seriøst, man forventer meget af dem og de leverer. Store udfordringer og super håndtering. Ikke en passe pylle-nylle og fnidder-fnadder. Men udfordrende vinterfriluftsliv i børnehøjde. Jeg har sidder klistret til skærmen de sidste 3 tirsdage, skal desværre til et møde i aften, men udsendelsen kan også ses på nettet: tv.nrk.no/serie/oppdrag-nansen
Følgende bruger(e) sagde tak: Terje
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.196 sekunder
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333