- Modtagne Tak: 62
Alene i vildmarken
7 år 3 måneder siden - 7 år 3 måneder siden #24408
af Skotte
Besvaret af Skotte på emne Alene i vildmarken
Vi prøver med den her:
www.woodtrekker.blogspot.com/2015/08/alo...urvival-show-or.html
Skotte
hvorfor kan jeg ikke få gjort den aktiv?
www.woodtrekker.blogspot.com/2015/08/alo...urvival-show-or.html
Skotte
hvorfor kan jeg ikke få gjort den aktiv?
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Skotte.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fri, Luft og Liv
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
7 år 3 måneder siden #24409
af Skotte
Det er rigtigt at det er underholdning, det han anker over er at premisserne ikke holder. Det er f.eks ikke så meget wilderness som der gives udtryk for. Deltagerne har en "overdådig" mængde udstyr med. De får en del hjælp som ikke fremgår af udsendelserne . m.m.m.
Skotte
Skotte
7 år 3 måneder siden #24410
af Skotte
Nu virker linket vist 
Skotte

Skotte
7 år 3 måneder siden #24413
af Skotte
Jeg tror at den mest udholdende klarede ca 6 mdr, jeg ved også hvem det var, men der er måske nogen der gerne vil have lov at gætte. I løbet af de første 6dage røg der 5!
Skotte
Skotte
Følgende bruger(e) sagde tak: Ljunggren
7 år 3 måneder siden - 7 år 3 måneder siden #24416
af Terje
Jeg læser på Skottes link, at den, der holdt længst, holdt 2 måneder. På den tid tabte han 27 kg.
Hvilket vel viser, at det er svært at finde føde, og hermed også grunden til at området ikke er plastret til med gårde og byer. Men er der ikke fisk og muslinger og krabber?
Jeg har kun fået set 1. afsnit, hvor de 5 faldt fra. Det, der slog mig mest var, hvor svært de havde ved at tænde bål. Alting var dyngvådt, en tempereret regnskov, hvor fugt hele tiden blæser ind fra Stillehavet. Der var ikke et stykke tørt træ at finde.
Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/
Besvaret af Terje på emne Alene i vildmarken
Ljunggren skrev: Skotte ved du hvor længe den sidste holdt derude?
Jeg læser på Skottes link, at den, der holdt længst, holdt 2 måneder. På den tid tabte han 27 kg.
Hvilket vel viser, at det er svært at finde føde, og hermed også grunden til at området ikke er plastret til med gårde og byer. Men er der ikke fisk og muslinger og krabber?
Jeg har kun fået set 1. afsnit, hvor de 5 faldt fra. Det, der slog mig mest var, hvor svært de havde ved at tænde bål. Alting var dyngvådt, en tempereret regnskov, hvor fugt hele tiden blæser ind fra Stillehavet. Der var ikke et stykke tørt træ at finde.
Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Terje.
7 år 3 måneder siden #24418
af Skotte
Ang. bjørne: hvis det var mig der oplevede hvad den første der røg hjem, oplevede den første dag/nat havde jeg skidt grønne grise og var røget hjem om natten.
Situationen ville være en lidt anden med en pålidelig makker og et par gode bjørnespray samt et par gode rifler.
Nu ved jeg godt at Ljunggren ikke er vild med bjørnespray, men jeg tror at selv du vil ændre mening hvis du hører P1 Natursyn fra 6.april 2015.
Skotte
Situationen ville være en lidt anden med en pålidelig makker og et par gode bjørnespray samt et par gode rifler.
Nu ved jeg godt at Ljunggren ikke er vild med bjørnespray, men jeg tror at selv du vil ændre mening hvis du hører P1 Natursyn fra 6.april 2015.

Skotte
Tid til at oprette siden: 0.253 sekunder
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333