Sjove friluftsudsendelser på NRK
- Kenn
-
Emne forfatter
- Gæst
-
7 år 1 måned siden #25384
af Kenn
Sjove friluftsudsendelser på NRK blev oprettet af Kenn
Jeg er blevet cablecutter (en person der har droppet tv-pakken og kun bruger streaming) og det har betydet jeg bruger NRK og DR appen på mine apple tv4 rimelig meget. NRK har faktisk rimelig mange gode friluftsprogrammer andet end Monsen.
Der er en sjov serie i 2 sæsoner kaldet Drømmeturen, hvor to sjove eventyrere Cecilie Skog og Aleksander Gamme, tager almindelige folk eller folk med problemer ud på tur. Jeg kan godt lide serien, fordi den både har alvor og sjov. Selvom de to værter har besteget Mount Everest og været på eventyr på polerne, så er de dejligt uhøjtidelige.
Du kan se serien på dit apple tv4 eller via din mobil eller computer her:
tv.nrk.no/serie/droemmeturen/DVNA21002212/sesong-1/episode-1
Der er en sjov serie i 2 sæsoner kaldet Drømmeturen, hvor to sjove eventyrere Cecilie Skog og Aleksander Gamme, tager almindelige folk eller folk med problemer ud på tur. Jeg kan godt lide serien, fordi den både har alvor og sjov. Selvom de to værter har besteget Mount Everest og været på eventyr på polerne, så er de dejligt uhøjtidelige.
Du kan se serien på dit apple tv4 eller via din mobil eller computer her:
tv.nrk.no/serie/droemmeturen/DVNA21002212/sesong-1/episode-1
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.195 sekunder
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333