- Modtagne Tak: 24
Find den hemmelige shelter
6 år 7 måneder siden #26924
af Brøndum
Find den hemmelige shelter blev oprettet af Brøndum
Hej alle friluftsfolk
Jeg er for nyligt faldet over hjemmesiden Geodating.dk, der primært beskæftiger sig med geocaching (Nej det er ikke en dating-side).
Under fanen Shelter dukker der et fint kort op med rigtig mange shelters op som man kan trykke på. Man kan også søge på stednavne.
Når siden med shelteren dukker op, er der mange nyttige informationer og som oftest også et billede af shelteren.
Flere af dem findes ikke engang på Naturstyrelsens hjemmeside over shelters.
Så måske skal du alligevel ikke ligge på den frosne jord. Der kunne være en hemmelig shelter lige ved siden af
God fornøjelse
Brøndum
Jeg er for nyligt faldet over hjemmesiden Geodating.dk, der primært beskæftiger sig med geocaching (Nej det er ikke en dating-side).
Under fanen Shelter dukker der et fint kort op med rigtig mange shelters op som man kan trykke på. Man kan også søge på stednavne.
Når siden med shelteren dukker op, er der mange nyttige informationer og som oftest også et billede af shelteren.
Flere af dem findes ikke engang på Naturstyrelsens hjemmeside over shelters.
Så måske skal du alligevel ikke ligge på den frosne jord. Der kunne være en hemmelig shelter lige ved siden af

God fornøjelse
Brøndum
Følgende bruger(e) sagde tak: Chilli
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.188 sekunder
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333