- Modtagne Tak: 77
Hiking for her: vandretips til kvinder og mænd
6 år 9 måneder siden #28059
af KirstenJ
Hiking for her: vandretips til kvinder og mænd blev oprettet af KirstenJ
Bunker af gode tips og overvejelser om vandring på denne amerikanske hjemmeside:
www.hiking-for-her.com/
Siden har sit fokus på kvinder, men det meste af indholdet er almengyldigt. Forfatteren går ikke supermeget i dybden, men deler ud af sine personlige holdninger og mangeårige erfaringer på en rar "sund-fornuft-måde". Let, hyggelig og inspirerende vinterferielæsning
Kirsten
Siden har sit fokus på kvinder, men det meste af indholdet er almengyldigt. Forfatteren går ikke supermeget i dybden, men deler ud af sine personlige holdninger og mangeårige erfaringer på en rar "sund-fornuft-måde". Let, hyggelig og inspirerende vinterferielæsning

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
6 år 9 måneder siden #28069
af Skotte
Besvaret af Skotte på emne Hiking for her: vandretips til kvinder og mænd
I samme genre er bogen: Vandreguide for kvinder DEN GODE TANKE RÆKKER LÆNGERE af Anne-Mette Nørregård
Mit blik faldt tilfældigt på den da jeg sidst var på biblioteket, og så snuppede jeg den med, selv om jeg ikke tilhører målgruppen ifølge titlen.
Ligesom Hiking for her, er meget af indholdet rettet mod kvinder, men meget er også alment og bogen indeholder mange gode beretninger om oplevelser på vandreture i mange forskellige egne.
Mit blik faldt tilfældigt på den da jeg sidst var på biblioteket, og så snuppede jeg den med, selv om jeg ikke tilhører målgruppen ifølge titlen.
Ligesom Hiking for her, er meget af indholdet rettet mod kvinder, men meget er også alment og bogen indeholder mange gode beretninger om oplevelser på vandreture i mange forskellige egne.
Følgende bruger(e) sagde tak: KirstenJ
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.219 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333