- Modtagne Tak: 188
Streaming af outdoor-kanaler... erfa-deling
5 år 4 måneder siden #30929
af Søgaard
Vh Søgaard
Streaming af outdoor-kanaler... erfa-deling blev oprettet af Søgaard
Hvad ser du af outdoorprogrammer på TV, hvorfra henter du udsendelserne, caster du dem til et TV, eller ser du dem "bare" på en tablet eller smartphone?
Jeg spørger, fordi jeg overvejer, om jeg skal droppe min Yousee-grundpakke og overgå til streaming af gratiskanalerne fra min iPad Cromecast eller appleTV samt de der forskellige kanaler og Youtube
Jeg spørger, fordi jeg overvejer, om jeg skal droppe min Yousee-grundpakke og overgå til streaming af gratiskanalerne fra min iPad Cromecast eller appleTV samt de der forskellige kanaler og Youtube
Vh Søgaard
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
5 år 4 måneder siden #30931
af Doktoren
Besvaret af Doktoren på emne Streaming af outdoor-kanaler... erfa-deling
Jeg får nærmest hele min "outdoor dosis" fra norske NRK. Gratis og med en helt glimrende app der kan chromecastes fra.
De har et stort udvalg af forskellige programmer.
Spæder til med DR og lidt YouTube.
Har opsagt mit tv for lang tid siden
De har et stort udvalg af forskellige programmer.
Spæder til med DR og lidt YouTube.
Har opsagt mit tv for lang tid siden
Følgende bruger(e) sagde tak: Søgaard
5 år 4 måneder siden #30944
af Jkring
Mvh.
Jørgen
Besvaret af Jkring på emne Streaming af outdoor-kanaler... erfa-deling
Det kan kun gå for langsomt med at komme over i streaming verdenen. NRK, SVT og også DR har nogle gode apps. Og youtube er en guldgrube, men husk det er ikke alt der skinner, der er guld! Jeg bruger youtube til at tjekke ture og områder ud.
Mvh.
Jørgen
5 år 4 måneder siden #30946
af Gurli
Gurli.
Besvaret af Gurli på emne Streaming af outdoor-kanaler... erfa-deling
Men sparer man ret meget? Har selv de sammen overvejelser, men jeg skal jo stadig have tlf og wifi ( har en samlet pakke nu med TV).
Gode råd modtages ?
Jeg har lidt svært ved at se, hvilke outdoorprogrammer man går glip af ved at opsige TV. NRK er fin (især med en norsk IP) Alone kan ses på dailymotion.com.
Gode råd modtages ?
Jeg har lidt svært ved at se, hvilke outdoorprogrammer man går glip af ved at opsige TV. NRK er fin (især med en norsk IP) Alone kan ses på dailymotion.com.
Gurli.
- pcpnielsen
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 3
5 år 4 måneder siden #30962
af pcpnielsen
Besvaret af pcpnielsen på emne Streaming af outdoor-kanaler... erfa-deling
Har ikke haft TV pakke i knap 3 år, så ved ikke hvad jeg går glip af længere.
Ser det meste outdoor relateret på TV'et ved at bruge DR TV eller YouTube via Chromecast. Specielt thru-hikes er der nogle flotte udsendelser / vblogs af på YouTube.
Film og serier bliver set på Netflix eller Viaplay. Her er også natur dokumentarer.
Alone har jeg kun set en sæson af, så tippet med dailymotion afprøver jeg senere.
Ser det meste outdoor relateret på TV'et ved at bruge DR TV eller YouTube via Chromecast. Specielt thru-hikes er der nogle flotte udsendelser / vblogs af på YouTube.
Film og serier bliver set på Netflix eller Viaplay. Her er også natur dokumentarer.
Alone har jeg kun set en sæson af, så tippet med dailymotion afprøver jeg senere.
Tid til at oprette siden: 0.206 sekunder
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333