Inspiration fra YouTube

Mere
4 år 9 måneder siden #31720 af Brøndum
Efterhånden ligger der mange videoer på YouTube fra vandreture rundt om i verden. Nogle er gode, andre not so.
Jeg er lige blevet færdig med at se
om pigen Dixie på hendes første through hike på the Appalacian Trail. Hun har lavet en hel dokumentarfilm ud af alle de opdateringer hun i sin tid uploadede under turen.
Det er blevet til en rigtig underholdende film, hvor jeg skiftevis sad og storsmilede eller tørrede en smule væde væk fra øjenkrogen.
Naturligvis er der storslåede naturscenerier med, men også de små ting bliver nævnt ligesom dét at være en del af et fællesskab på turen bliver dokumenteret.
Alt sammen krydret med hendes personlige kommentarer og guldkorn. Min ynglings: You have not been on a through hike unless you have crapped your pants ;)

Har du også en video du kan anbefale? Eller en person du følger på YouTube?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 9 måneder siden #31721 af Terje
Besvaret af Terje på emne Inspiration fra YouTube
Jeg følger også Dixie, som lige nu er i gang med CDT. Hun filmer og redigerer undervejs, og laver opdateringer som hun lægger op med en uges mellemrum.

Men hun har også videoer med erfaringer og gode råd.

Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/
Følgende bruger(e) sagde tak: Brøndum

Mere
4 år 8 måneder siden #31745 af solhverv
Besvaret af solhverv på emne Inspiration fra YouTube
Jeg følger Dann (Night Crawler) der tager PCT og Ibtat der tager AT, begge på YouTube der uploader løbende med billeder og film fra deres tur.

"Night Crawler Hikes"
www.youtube.com/channel/UCsLTtc6ddmv2CuRvP-tWnzA
"IB TAT"
www.youtube.com/user/htfu54

Med venligt hilsen
Brian Lyngsøe Nilsson, Løgstør.

Mere
4 år 8 måneder siden #31763 af kobberholm
Besvaret af kobberholm på emne Inspiration fra YouTube
Dixie er personen som har inspireret mig mest til at tage ud og vandre. Hendes videoer er altid interessante og ofte flotte, med billeder af naturen og optagelser fra drone.

The Whimsical Woman er også super sød og laver fine videoer. Hun er lidt yngre end Dixie og der er ofte lidt flere øl når de er i byen :)
www.youtube.com/channel/UCIUPDURNSrgUg96rxhlr5rA

Follow Bigfoot har mange videoer med tip og anmeldelse af grej, samt han tager til "Trail Days" og interviewer producenterne af grejet.
www.youtube.com/channel/UCkA3z-lSyEg6ZN-BqMy6wow

Darwin onthetrail er en hyggelig og afslappet person, der fuldstændig lever livsstilen. Ham og kæresten har solgt hjemmet og købt en kassevogn de har lavet til en autocamper. I år kører hun rundt og laver trail magic mens han vandrer PCT.
www.youtube.com/channel/UC18exdGWh7piVWisrnDXiZg

Det er dem jeg lige kan komme på her og nu.

Tid til at oprette siden: 0.210 sekunder