- Modtagne Tak: 83
Øhavsstien med børn
8 år 10 måneder siden #16231
af CStuwitz
Christina Stuwitz
Besvaret af CStuwitz på emne Øhavsstien med børn
Så er hans sæk pakket. Regntøj er ikke stoppet i, men den vejer lige nu 3,8kg, så det går nok med en flaske vand og et sæt regntøj.
Vi smutter i morgen, men har ændret ruten i forhold til det forventede, da jeg nok har fået seneskedehindebetændelse i indre skinneben og min veninde som skal med, sammen med sin datter, også lige havde lidt udfordringer.
Så det er med forbehold.
Ikke om jeg begriber hvad mit skinneben driller for, jeg har ikke overanstrengt mig, ikke siden jeg snorklede ud for Madeira mandag i sidste uge. Men jeg lægger blidt ud, med en lægskinne og et stille tempo.
Vi smutter i morgen, men har ændret ruten i forhold til det forventede, da jeg nok har fået seneskedehindebetændelse i indre skinneben og min veninde som skal med, sammen med sin datter, også lige havde lidt udfordringer.
Så det er med forbehold.
Ikke om jeg begriber hvad mit skinneben driller for, jeg har ikke overanstrengt mig, ikke siden jeg snorklede ud for Madeira mandag i sidste uge. Men jeg lægger blidt ud, med en lægskinne og et stille tempo.
Christina Stuwitz
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
8 år 10 måneder siden #16232
af Ennamaria
8 år 10 måneder siden #16252
af CStuwitz
Christina Stuwitz
Tak.
Det blev en del kortere end forventet, for mit skinneben gjorde ondt, og mit knæ på den anden side drillede også. Men vi havde 10 km effektiv gåtur samt en lille køretur til vandet efterfølgende og en tur i butikken efter Asti og chips.
Vi havde dog andre udfordringer, nemlig at den del af Svanninge bakker der er et frit teltningsområde (Komtessens plantage) faktisk umiddelbart ikke var mulig at telte i efter 1-2-3 reglen. Om det så er fordi det er utroligt dårligt skiltet hvad der er Komtessens plantage ved jeg ikke, men området angivet på Shelter-appen er Granskov i kupperet tærren, med brombærunderkrat, og mange væltede træer.
Det var ret træls, og vi fik ikke løst det. Men det er en anden historie. Det blev dog til en nat i teltet, til 5km øhavsrute, til en masse kupperet bakkegang og til fænomenal natur, trangiamad mm.
Mit bidrag til Svanninge bakker blev dog knapt så leave-no-trace-agtigt som jeg kunne tænke mig, for et sted derude ligger mit visa-dankort.
Det blev en del kortere end forventet, for mit skinneben gjorde ondt, og mit knæ på den anden side drillede også. Men vi havde 10 km effektiv gåtur samt en lille køretur til vandet efterfølgende og en tur i butikken efter Asti og chips.

Vi havde dog andre udfordringer, nemlig at den del af Svanninge bakker der er et frit teltningsområde (Komtessens plantage) faktisk umiddelbart ikke var mulig at telte i efter 1-2-3 reglen. Om det så er fordi det er utroligt dårligt skiltet hvad der er Komtessens plantage ved jeg ikke, men området angivet på Shelter-appen er Granskov i kupperet tærren, med brombærunderkrat, og mange væltede træer.

Mit bidrag til Svanninge bakker blev dog knapt så leave-no-trace-agtigt som jeg kunne tænke mig, for et sted derude ligger mit visa-dankort.

Christina Stuwitz
8 år 10 måneder siden #16253
af Søgaard
8 år 10 måneder siden #16254
af CStuwitz
Christina Stuwitz
Der skal heldigvis mere til at ødelægge humøret når man har godt selskab, Asti og god vejr. 
Men man lærer lidt hver gang. Jeg er blevet SÅ meget klogere på ingen tid. Det er skønt.

Men man lærer lidt hver gang. Jeg er blevet SÅ meget klogere på ingen tid. Det er skønt.
Christina Stuwitz
Tid til at oprette siden: 0.218 sekunder
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333