- Modtagne Tak: 7
Lejrplads med adgang til vand og tæt på offentlig transport?
6 år 6 måneder siden #29337
af lela
Lejrplads med adgang til vand og tæt på offentlig transport? blev oprettet af lela
Som overskriften siger, så er jeg på udkig efter en lejrplads med adgang til drikkevand og gerne forholdsvis tæt på offentlig transport 
Vi har selv telt, så der behøver ikke være et shelter, til gengæld så skal der være vand, da jeg ikke kan bære mere end højst nødvendigt lige pt.
Vi kommer med bus og tog, så også gerne noget der er forholdsvis nemt at komme til.
Jeg kender godt shelter-appen, men er gået lidt død i den lige nu, da det ikke virker til at den altid er lige opdateret ift noget som vand.
Vi bor i øvrigt i Kbh, det er nok meget relevant at få med

Vi har selv telt, så der behøver ikke være et shelter, til gengæld så skal der være vand, da jeg ikke kan bære mere end højst nødvendigt lige pt.
Vi kommer med bus og tog, så også gerne noget der er forholdsvis nemt at komme til.
Jeg kender godt shelter-appen, men er gået lidt død i den lige nu, da det ikke virker til at den altid er lige opdateret ift noget som vand.
Vi bor i øvrigt i Kbh, det er nok meget relevant at få med

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Michael700
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 14
6 år 6 måneder siden #29340
af Michael700
Besvaret af Michael700 på emne Lejrplads med adgang til vand og tæt på offentlig transport?
På Skjoldungestien er der en lejrplads i Valborup skov, hvor der er drikkevand. Nemt at komme til med tog (Hvalsø). Ingen shelter
Følgende bruger(e) sagde tak: lela
6 år 6 måneder siden - 6 år 6 måneder siden #29342
af JensB
Du er altid velkommen på min hjemmeside: www.jensesvandringer.dk
Til mine næste ture: jensesvandringer.dk/tamedpaatur.html
Besvaret af JensB på emne Lejrplads med adgang til vand og tæt på offentlig transport?
Lille lejrplads, Hvidekilde, tæt ved kilden af samme navn i Gribskov ca. 1,5 km fra Kagerup Station på Gribskovbanen:
udinaturen.dk/facilitet/Gribskov--Hvidekilde/943
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved JensB.
Følgende bruger(e) sagde tak: lela
6 år 6 måneder siden #29362
af lela
Er der vand her? Syntes ikke jeg kunne se noget i beskrivelsen.
Besvaret af lela på emne Lejrplads med adgang til vand og tæt på offentlig transport?
JensB skrev: Lille lejrplads, Hvidekilde, tæt ved kilden af samme navn i Gribskov ca. 1,5 km fra Kagerup Station på Gribskovbanen: udinaturen.dk/facilitet/Gribskov--Hvidekilde/943
Er der vand her? Syntes ikke jeg kunne se noget i beskrivelsen.
6 år 6 måneder siden - 6 år 6 måneder siden #29364
af JensB
Besvaret af JensB på emne Lejrplads med adgang til vand og tæt på offentlig transport?
Leia, pladsen hedder Hvidekilde og ligger tæt på en kilde i skoven med det navn - på et par hundrede meters afstand. Man kan tage vand af kilden.
Det område er godt nok ikke min normale hjemmebane (bor i det midtjyske). Men jeg var lige forbi på en tur i vinter, hvor vi godt nok ikke overnattede der; men jeg lagde mærke til pladsen og bemærkede, at kilden lå ganske tæt på - i fald man skulle overnatte der en anden gang! Jeg ville roligt tage vand der!
Kilden ligger lige ved en grill-plads, beskrevet her: udinaturen.dk/facilitet/gribskov-hvidekilde/168 .
Det område er godt nok ikke min normale hjemmebane (bor i det midtjyske). Men jeg var lige forbi på en tur i vinter, hvor vi godt nok ikke overnattede der; men jeg lagde mærke til pladsen og bemærkede, at kilden lå ganske tæt på - i fald man skulle overnatte der en anden gang! Jeg ville roligt tage vand der!
Kilden ligger lige ved en grill-plads, beskrevet her: udinaturen.dk/facilitet/gribskov-hvidekilde/168 .
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved JensB.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pihlen
6 år 6 måneder siden #29365
af lela
Besvaret af lela på emne Lejrplads med adgang til vand og tæt på offentlig transport?
Haha, jeg tænkte slet ikke i de baner. Jeg har åbenbart boet på Nørrebro for længe

Tid til at oprette siden: 0.247 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333