- Modtagne Tak: 84
grej til 5 årig
- Benras82
-
Emne forfatter
- Gæst
-
4 år 10 måneder siden #31599
af Benras82
grej til 5 årig blev oprettet af Benras82
SÅ gik den ikke længere..
Her i det dejlige pinsevejr var fruen bortrejst så min datter på 5 år og jeg slog det gamle harald nyborg 4 pers telt op i haven til en overnatning og hun elskede det
Så vi er simpelthen blevet enige om at vi skal på telttur igen men så skal hun jo have sig en rygsæk;)
MEN hvilken rygsæk vil i anbefale?
Tænker at det eneste hun skal bære er en sovepose og hendes uundværlige bamse, resten må farmand jo slæbe
Håber i kan hjælpe
Her i det dejlige pinsevejr var fruen bortrejst så min datter på 5 år og jeg slog det gamle harald nyborg 4 pers telt op i haven til en overnatning og hun elskede det

Så vi er simpelthen blevet enige om at vi skal på telttur igen men så skal hun jo have sig en rygsæk;)
MEN hvilken rygsæk vil i anbefale?
Tænker at det eneste hun skal bære er en sovepose og hendes uundværlige bamse, resten må farmand jo slæbe

Håber i kan hjælpe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
4 år 10 måneder siden #31604
af LarsM
Besvaret af LarsM på emne grej til 5 årig
For ret præcist et år siden, da min lillesøsters ældste barnebarn fyldte 3 år, gav jeg hende en Bergans Nordkapp 12 liter, og efter hvad jeg har hørt, er hun rigtigt glad for den. Hvis man gerne vil have en lidt større til et lidt større barn, findes der også en 18-liters udgave.
4 år 10 måneder siden #31605
af thojen
Besvaret af thojen på emne grej til 5 årig
Min søn fik en Asivik junior rygsæk, som er beregnet til børn, da han var 6 og skulle gå Kungsleden fra Abisko til Kebnekaise. Den var rigelig stor men kunne spændes ind med kompressionsremme i siderne og fungerede derfor rigtig fint. Det havde den fordel at han i starten af turen kunne hjælpe med at bære noget knækbrød, som jo fylder mere end det vejer (det kneb lidt med pladsen i farmands rygsæk).Rigelig plads betød samtidig at han selv kunne pakke den.
God tur.
Thomas
God tur.
Thomas
Tid til at oprette siden: 0.170 sekunder
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Jeg har stadig plads til én, måske to...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333