Bushcraftere på Outsite

Mere
10 år 5 måneder siden #6714 af Malte59
Besvaret af Malte59 på emne Bushcraftere på Outsite
Hej

Det må være ret indlysende, at video kan være instruktivt og lærerigt. Samtidig kan jeg godt følge Ljunggren i, at det kan være udvandende, hvis de bevidstløst oversvømmer en tråd. Hvad med at lave en "Bushcraft - nyttige links" tråd? Der kan vi så samle særligt nyttige eller instruktive videoer - og meget gerne sådan, at der i tekst forklares, hvorfor lige netop det link er nyttigt, og hvad man selv har haft ud af at bruge det!

Glædelig jul
Martin

Følgende bruger(e) sagde tak: Don, SebastianAndersen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 5 måneder siden #6723 af Don
Besvaret af Don på emne Bushcraftere på Outsite
Jeg bor i Silkeborg.
Men den jeg har øje på bor lige syd for Viborg!

Ifølge fugleognatur.dk er arten almindelig i DK
www.fugleognatur.dk/artintro.asp?ID=7015...=Inonotus%20obliquus

...var da lige en overgang ved at være nervøs for synet.
Jeg har lagt nogle timer i det efterhånden.

Ljunggren: Svampe og urter er ellers et interessant emne i forbindelse med primitivt friluftsliv, men det er jo også områder hvor man kan komme så grueligt i uføre hvis man tager fejl af arterne. På den anden side giver det jo gode kosttilskud når man har bare lidt styr på tingene.

Og det er emner jeg vil finde ganske interessant at dyrke her og måske endda arrangere nogle ture i sammen med kyndige folk, eller kurser, så vi kan lære lidt mere!

Det vil jeg meget gerne lære mere om!!

Mere
10 år 5 måneder siden #6762 af MS
Besvaret af MS på emne Bushcraftere på Outsite

Don skrev: Grunden til link'ene, linksne, ...link i flertal. ...links :) ..er at jeg kan ikke forklare det lige så godt, som så mange andre. Og jeg ville ta en h.... tid om det
...når jeg kigger tilbage på noget af det jeg har skrevet, er der noget værre juks, imellem!!!

Mvh
Søren

Nej, for h......, Don det er sgu fint det du har skrevet :)
Følgende bruger(e) sagde tak: danboron

Mere
10 år 5 måneder siden #6763 af MS
Besvaret af MS på emne Bushcraftere på Outsite

PingHansen skrev:

Malte59 skrev: Hvad med at lave en "Bushcraft - nyttige links" tråd? Der kan vi så samle særligt nyttige eller instruktive videoer - og meget gerne sådan, at der i tekst forklares, hvorfor lige netop det link er nyttigt, og hvad man selv har haft ud af at bruge det!

Great minds, and all that ;)
ville gøre hver emne
Jeg sad med lidt af samme tanke. Og hvis så vi kunne overtale trådstarter til løbende at opdatere første indlæg ... :) :) :)

Det lyder sgu som en god ide Ping :)

Bortset fra at jeg synes at det er en meget bedre ide, at hver indlæg med et godt link, blot bliver tilføjet i en ny tråd, Specielt til bushcraft links.
Fordi denne tråd ER blevet afsporet så rigeligt, indtil videre :blink:

Men jeg synes egentlig at hvert hoved emne kunne tilføjes en "link tråd" , det ville gøre hvert emne meget mere overskueligt.

Mvh. Morten
Følgende bruger(e) sagde tak: Ljunggren, Don, danboron

Tid til at oprette siden: 0.219 sekunder