Tøj sy mønstre

Mere
11 år 10 måneder siden - 11 år 10 måneder siden #3157 af ithyalgia
Tøj sy mønstre blev oprettet af ithyalgia
Efter at være faldet over blandt andet www.extremtextil.de , www.profabrics.co.uk og www.shelby.fi/catalog/default.php er jeg jo blevet lidt interesseret i om der er nogen som ligger inde med mønstre eller links til mønstre af en lidt mere outdoor agtig karakter.
En fleece med hætte kan selvfølgeligt godt laves efter et ganske normalt hættetrøje mønster, men tænkte om der evt. var nogen som havde noget mere specifikt eller erfaringer med at bruge flere "normale" mønstre?
Jeg er pt. selv ved at lave en sportstaske med cordura forstærkninger og ordentlig webbing, et projekt der muligvis udvikler sig til at prøve at designe egen rygsæk på sigt.
P.s. Har været på biblioteket, men her er vores bette bibliotek ikke så hjælpsom, måske i en lidt større by?

Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved ithyalgia.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 år 10 måneder siden #3159 af stokrenden
Besvaret af stokrenden på emne Tøj sy mønstre
En hurtig søgning på google gav følgende:

www.backpacking.net/makegear.html

Hvis du skal have låne bøger, som ikke findes på dit lokale bibliotek, kan du bruge:

bibliotek.dk Det er et register over alle landets biblioteker, og du kan bestille en bog hjem til dit eget bibliotek hvis du ønsker.

b

Mere
11 år 10 måneder siden #3162 af Steen-J
Besvaret af Steen-J på emne Tøj sy mønstre
Her er et link til en god gør-det-selv hjemmeside inden for friluftsliv.

Der er tale om en svensk hjemmeside, hvor alt laves selv: telte, rygsække, kajakker, tøj, udstyr - You name it.
Der er byggeskitser på de forskellige ting.

Linket har været kendt i lang tid hos Havkajakroerne.dk, men jeg ved ikke, hvor kendt det er på Outsite.org.

www.andersj.se

Mvh. Steen

Følgende bruger(e) sagde tak: ithyalgia

Mere
11 år 10 måneder siden - 11 år 10 måneder siden #3163 af ithyalgia
Besvaret af ithyalgia på emne Tøj sy mønstre

stokrenden skrev: En hurtig søgning på google gav følgende:

www.backpacking.net/makegear.html

Nu er det så begrænset hvor mange tøj mønstre der er på den side.. men det med biblioteket havde jeg helt glemt.

Og jeg har skam været igang med google, de fleste steder kræver de dog ret heftige priser for mønstrene.

Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved ithyalgia.
Følgende bruger(e) sagde tak: stokrenden

Mere
11 år 10 måneder siden #3171 af rlarsen
Besvaret af rlarsen på emne Tøj sy mønstre
Har du set at extremtextil også har mønstre ? De koster selvfølgelig også penge..... :dry:

www.extremtextil.de/catalog/Sewing-Acces...acks:::38_66_94.html

Tid til at oprette siden: 0.181 sekunder