- Modtagne Tak: 0
Skift af bund i indertelt
Jeg har et 20 år gammelt Helsport (Tror modellen hedder Trollhetta kan ikke lige huske det præcist). Alt fungerer perfekt, men coatningen i bunden af inderteltet er begyndt at falde af i flager, hvilket ikke er så godt, da sovepose, liggeunderlag osv er "dækket" af de flager. Jeg har derfor tænkt på at skifte bunden. Jeg har henvendt mig til Helsport i Norge og deres agent i Tyskland, men de har ikke besvaret min henvendelse. Det koster i parentes 625 Nkr at få skiftet bunden, så hvis de svarede ville jeg ikke betænke mig på at få det gjort.
Jeg er ikke så betænkelig ved selv at skifte det, men jeg er lidt i tvivl om, hvor jeg kan få stof til det? Er det Extremtextiles.de eller er der en dansk hjemmeside, hvor det kan fås.
Mvh
Kenneth
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har du et billede af modellen som du vil dele her? Det er a fantastisk med et 20 år gammelt telt der stadig holder

Vh Christian
Jeg har kigget på dette stof til en bund
www.extremtextil.de/zeltboden-nylon-pu-b...-10000mm-90g-qm.html
Skal jeg højere op i vægt eller vil det være passende? Det har jo en ganske tiltalende vandsøjlehøjde
Vh
Kenneth
Manby skrev: Jeg skal nok smide et billede op af teltet.
Jeg har kigget på dette stof til en bund
www.extremtextil.de/zeltboden-nylon-pu-b...-10000mm-90g-qm.html
Skal jeg højere op i vægt eller vil det være passende? Det har jo en ganske tiltalende vandsøjlehøjde
Vh
Kenneth
Jeg har brugt præcis det stof du linker til. Jeg lavede, for ikke så længe siden, et footprint til not apsis i teltet.
Stoffet minder meget om det der er i bund den af mange telte.
Så det virker som ganske god kvalitet!
Mvh. Brian
Har kigget på www.teltreparation.dk og der er mindsteprisen specificeret som 400 kr og da stoffet alene koster ca 30-40 € inklusiv forsendelse, så vil det blive alt for dyrt. Derudover forsvinder alt det sjove ved selv at have lavet det:).
Personligt synes jeg det er bedste at så i dette materiale med en Polyester tråd i tykkelse 30 til 50, en 90/14 jeans nål der er ny.
Mvh. Brian
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333