- Modtagne Tak: 40
Nødsender, der udsender GPS-koordinater
9 år 11 måneder siden #10238
af CachTiger
Med venlig hilsen
Jannie
Besvaret af CachTiger på emne Nødsender, der udsender GPS-koordinater
En spot lyder til at være rigtig smart. Jeg vandrer også ofte alene eller sammen med mine børn. Men jeg har lige brug for at få noget forklaret:
Hvis jeg trykker på OK knappen vil enheden sende en sms besked til en eller flere udvalgte personer med en besked om at jeg er OK og hvor jeg befinder mig?
Hvad hvis jeg trykker på SOS knappen? Hvem får så denne besked?
Jannie
Hvis jeg trykker på OK knappen vil enheden sende en sms besked til en eller flere udvalgte personer med en besked om at jeg er OK og hvor jeg befinder mig?
Jannie
Med venlig hilsen
Jannie
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- stokrenden
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 226
9 år 11 måneder siden #10239
af stokrenden
Spot sender et SOS signal til GEOS, som videresender dine koordinater til den lokale redningstjeneste. I Danmark ville de ringe 112 og oplyse hvor du befinder dig.
b
Besvaret af stokrenden på emne Nødsender, der udsender GPS-koordinater
CachTiger skrev: En spot lyder til at være rigtig smart. Jeg vandrer også ofte alene eller sammen med mine børn. Men jeg har lige brug for at få noget forklaret:
Jannie
Spot sender et SOS signal til GEOS, som videresender dine koordinater til den lokale redningstjeneste. I Danmark ville de ringe 112 og oplyse hvor du befinder dig.
b
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.208 sekunder
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Jeg har stadig plads til én, måske to...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333