- Modtagne Tak: 16
Jordbær røv
- aammat
-
- Gæst
-
10 år 2 uger siden #9943
af aammat
Besvaret af aammat på emne Jordbær røv
Jeg ville nok prøve med et par 3/4 løbetights, de har en rimelig åndbarhed og slutter lige under knæet.. Så opstår der ikke friktion imellem stof og hud som flere er inde på og problemet skulle være løst, der er så flere måder at løse det på hvilket fremgår af ovetstående ideer
..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
10 år 2 uger siden #9954
af Anastasia
Besvaret af Anastasia på emne Jordbær røv
Jeg har ikke direkte prøvet at det skete på inderlårene.. Men på en af mine første vandreture som voksen, begik jeg den fejl at tage på tur i g-streng. Hvilket ledte til en vis rødme/irritation/hudafskrabning... Og jeg kan altså anbefale et par løbe boxershorts til kvinder, det behøver jo ikke være mande boxershorts...
Jeg bruger selv løbe tights når jeg er ude at løbe, og det virker sikkert også fortræffeligt mod jordbærrøven. Men tænker at hun kommer til at få solstik hvis hun bruger dem under vandrebuksen om sommeren.. Der er boxershorts, måske alligevel en bedre ide?
Jeg bruger selv en craft løbe boxer/brief til kvinder, men jeg tror ikke den produceres længere..
Jeg bruger selv løbe tights når jeg er ude at løbe, og det virker sikkert også fortræffeligt mod jordbærrøven. Men tænker at hun kommer til at få solstik hvis hun bruger dem under vandrebuksen om sommeren.. Der er boxershorts, måske alligevel en bedre ide?
Jeg bruger selv en craft løbe boxer/brief til kvinder, men jeg tror ikke den produceres længere..
10 år 2 uger siden #9955
af Draken
Besvaret af Draken på emne Jordbær røv
Jeg har også haft problemet. Jeg bruger Nike Pro underbukser som er ret tynde og ikke varme. De er vel ikke nødvendigvis kun for mænd.
www.sportmaster.dk/produkt/Nike-CORE-COM...-6-SHORT-2.0_1126466
www.sportmaster.dk/produkt/Nike-CORE-COM...-6-SHORT-2.0_1126466
10 år 2 uger siden #9957
af Anastasia
Besvaret af Anastasia på emne Jordbær røv
www.loebeshop.dk/lob/kvinder/undertoj-og...ro-cool-boxer-1.html
Det er dem her jeg bruger, findes stadig yay!
Det er dem her jeg bruger, findes stadig yay!
Følgende bruger(e) sagde tak: DKW
10 år 2 uger siden #9964
af DKW
Besvaret af DKW på emne Jordbær røv
de har også stadig herre-udgaven. Dem har jeg ledt længe efter.
Men det er godt nok noget af et spring i størrelsesvalget på herreudgaven. XS, S....... og XXL...
Men det er godt nok noget af et spring i størrelsesvalget på herreudgaven. XS, S....... og XXL...
Tid til at oprette siden: 0.234 sekunder
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Jeg har stadig plads til én, måske to...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333