Solbriller

Mere
9 år 1 måned siden #14868 af Quark
Besvaret af Quark på emne Solbriller. Gode erfaringer?
Jeg bruger et "billigt" par fra wulfkamper de kommer både med stænger og en rem som kan monteres i stedet. Samt der er et sæt skum ind læg med også så de kan bruges i åben synes det er gode.

Vh.
Kim D. Laursen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Marlon
  • Gæst
  • Gæst
9 år 1 måned siden #14869 af Marlon
Besvaret af Marlon på emne Solbriller
Spejdergear har tilbud på dem, uanset før pris. Jeg fik mig nogle lækre letvægts nogle forrige uge B)

Mere
9 år 1 måned siden #14872 af morten
Besvaret af morten på emne Solbriller
Jeg har et par Oakley Flak Jacket, tror jeg modellen hedder. De virker til at være optisk ret gode. Det er her ihvertfald nogle af de billige solbriller halter, hvor jeg kan blive lidt træt i øjnene af at have dem på i længere tid. UV beskyttelsesmæssigt er der ikke rigtigt nogen forskel så længe glassene er af plastik.

Morten
Hjemmeside med friluftsblog og turbeskrivelser.
Seneste aktiviteter:
Efterårstur til Perstorp
Efterårstur til Raslången

Mere
9 år 1 måned siden #14873 af Malte59
Besvaret af Malte59 på emne Solbriller. Gode erfaringer?

Søgaard skrev: Med sommerens komme er der sikkert nogen, som skal have nye solbriller B) Har DU nogen solbriller, du kan anbefale, hvad enten de er billige eller dyre?

Jeg bruger et par Oakley polarized - men jeg faktisk lidt flov ved at anbefale dem, da jeg egentlig synes, at det er meningsløst at give 1500,- for et par solbriller - men selvfølgelig er de fede B)
Med hensyn til den tidligere drøftelse i tråden vedr. kat 3 eller 4 - så vil jeg på det kraftigste anbefaler kat. 3. Jeg har et par Slokker Gletcher i kat 4, og de er uanvendelige til andet end dæmpning af reflekser fra stærk sol!

venligst
Martin

Mere
9 år 1 måned siden - 9 år 1 måned siden #14874 af Malte59
Besvaret af Malte59 på emne Solbriller. Gode erfaringer?

Ljunggren skrev: Tænk også på signaleffekten!
Det er jo ikke sejt at møde op med et par briller fra Aldi! Folk skal jo tydeligt kunne se at man har givet mindst 1500 :)

Så er det sgu nok sikrest med Ray Ban P .. det logo kender alle B)
Man kan godt risikere, at ignoranter uden trang til grejnørderi overser signaleffekten i et par Oakley eller Julbo .. og så er prisen jo helt til grin :blink:

venligst
Martin

Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Malte59.

Mere
9 år 1 måned siden #14875 af Søgaard
Besvaret af Søgaard på emne Solbriller. Gode erfaringer?
Jeg valgte sidste år at tage et par cykelsolbriller Tomcat med.
De har en kampvægt på under 20 gram og fungerede fremragende. Jeg må medgive, at jeg ikke kende år kategorien, men de levede op til det, jeg forventede af dem.

Vh Søgaard

Tid til at oprette siden: 0.217 sekunder