- Modtagne Tak: 83
Solbriller
- THH
-
- Gæst
-
9 år 4 måneder siden - 9 år 4 måneder siden #14876
af THH
Besvaret af THH på emne Solbriller
Tjaa. Kunne ikke finde på at bruge over 150 DKK på et par solbriller. Køber altid sikkerhedssolbriller som f.eks.
www.icm-arsima.com/pi/IRI-s-smoke_12907_.aspx
eller evt. et sæt som dette der har "alt" B)
www.icm-arsima.com/pi/MATRIX-saml-selv-b...C3%A6t_4481_128.aspx
Har en gang ofret 600 DKK og tabte dem umiddelbart efter i Aarhus havn
Dette havde ikke været lige så "træls" hvis jeg havde givet 1/4 for dem. Der findes et utal af modeller og udformninger at vælge imellem i div. professionelle værktøjsbutikker. Lad være med at gå i SILVAN / BAUHOUS / JEM & FIX / Harald Halv pris, etc, hvis det ikke er anerkendte mærker. Boll'e laver en del sikkerhedssolbriller.
God jagt
Har en gang ofret 600 DKK og tabte dem umiddelbart efter i Aarhus havn

God jagt
Sidste redigering: 9 år 4 måneder siden ved THH.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Marlon
-
- Gæst
-
9 år 4 måneder siden #14878
af Marlon
Det har de i butikken, swiss eye købte jeg. Tror alle var til 199 kr uanset førpris
Besvaret af Marlon på emne Solbriller
Ljunggren skrev: Hmmm, jeg kan slet ikke se at Spejdergear har solbriller?
Det har de i butikken, swiss eye købte jeg. Tror alle var til 199 kr uanset førpris

9 år 4 måneder siden #14879
af CStuwitz
Christina Stuwitz
Besvaret af CStuwitz på emne Solbriller
Jeg havde glemt mine Mohave-wannabe briller hjemme. De er ellers ok smarte til løb, cykling, vandring mm. Og jeg har 4 sæt glas i de 4 kat. De vejer ikke meget, men kender ikke vægten. De er i øvrigt fra Netto og har kostet 99kr.
Men i går måtte jeg købe et par ekstra. Det er bare helt alm briller med polaroidglas, da jeg er ekstremt solsart. Dem gav jeg 349kr for i Louis Nielsen,
Jeg bør slet ikke færdes uden om sommeren, for jeg er bare meget sart, og har 3 gange haft solskoldede hornhinder (ja, det kan man godt. I hvert fald når man er rødhåret og solsart).
Jeg ved godt det er fedt med de rigtige briller, men dem jeg har låner ungerne og manden også, og så bliver jeg knapt så hysterisk.
Men i går måtte jeg købe et par ekstra. Det er bare helt alm briller med polaroidglas, da jeg er ekstremt solsart. Dem gav jeg 349kr for i Louis Nielsen,
Jeg bør slet ikke færdes uden om sommeren, for jeg er bare meget sart, og har 3 gange haft solskoldede hornhinder (ja, det kan man godt. I hvert fald når man er rødhåret og solsart).
Jeg ved godt det er fedt med de rigtige briller, men dem jeg har låner ungerne og manden også, og så bliver jeg knapt så hysterisk.

Christina Stuwitz
9 år 4 måneder siden #14880
af CachTiger
Med venlig hilsen
Jannie
Besvaret af CachTiger på emne Solbriller
Som resultat af denne tråd endte det med at jeg selv fik et par nye briller 
Det blev disse rød/hvide firefly som jeg købte i intersport i Flensborg. Jeg har ikke brugt dem meget endnu men de virker umiddelbart gode.
Bare lige et opklarende spørgsmål omkring mærkning af kategorien: I min søgen efter briller var kategorien ikke opgivet ret tit. Hvad betyder det?

Det blev disse rød/hvide firefly som jeg købte i intersport i Flensborg. Jeg har ikke brugt dem meget endnu men de virker umiddelbart gode.
Bare lige et opklarende spørgsmål omkring mærkning af kategorien: I min søgen efter briller var kategorien ikke opgivet ret tit. Hvad betyder det?
Med venlig hilsen
Jannie
- Fjeldabe
-
- Gæst
-
9 år 4 måneder siden #14883
af Fjeldabe
Besvaret af Fjeldabe på emne Solbriller
Det betyder at produsenten ikke har kategorisert sine glass... - det er ikke et krav. Mange "billig" briller har ikke den kategorisering, det er ikke nødvendig og de har jo UV-filter, og så koster det jo en del at kvalitetssikre glassene så holder de krav som er satt i forhold til hvor meget lys som kommer igjennom.
Det var svaret jeg fik for nogle år siden da jeg spurte en "billig" produsent som solgte briller til sportsbutikker.
Det var svaret jeg fik for nogle år siden da jeg spurte en "billig" produsent som solgte briller til sportsbutikker.
9 år 4 måneder siden #14884
af CachTiger
Med venlig hilsen
Jannie
Besvaret af CachTiger på emne Solbriller
OK. Tænkte om det måske betød at de var kat. 1, men de kan altså i teorien være hvad som helst.
At det er de billige briller som ikke er kategoriseret passer ikke. De briller jeg købte og som jeg linker til i indlæget herover var mærket med kat. 3. 24,95 euro må vel siges at være en billig brille
At det er de billige briller som ikke er kategoriseret passer ikke. De briller jeg købte og som jeg linker til i indlæget herover var mærket med kat. 3. 24,95 euro må vel siges at være en billig brille
Med venlig hilsen
Jannie
Tid til at oprette siden: 0.225 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333