Førstehjælp i fjeldet - kursus??

Mere
9 år 3 uger siden #16829 af Quark
Lyder godt lad endelig høre om det lykkes, ellers må vi have fat i ørene på dem igen :cheer:

Vh.
Kim D. Laursen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 3 uger siden #16830 af Søgaard
Det virker på mig som om, at de norske (net)butikker endnu ikke er gearet til at sende til udlandet, herunder Danmark.

Jeg har senest spurgt hos Tanum.no efter en ny bog "Året i skogen" af Torbjørn Ekelund. Svaret fra kundeservice hos Tanum.no var, at de kun sender indenlands, og at de derfor ikke kan hjælpe mig.

Vh Søgaard

Mere
9 år 3 uger siden #16831 af Søgaard
Det tog 43 minutter fra, at ffshop.no fik min ordre, til at jeg fik besked om, at den er ekspederet og bogen afsendt. Det er godt nok hurtigt. 43 minutter!!

Vh Søgaard

Mere
9 år 3 uger siden #16833 af Søgaard
Jeg benyttede mig af det gode råd i tråden og valgte at få sendt bogen som brev til 25 norske kroner. Men ellers ja, så er det generelt meget dyrt at få sendt bøger fra Norge.
Jeg har tidligere købt i Adlibris' svenske butik. Det kostede 29 kr. at få leveret 3 kg bøger fra Stockholm, heraf en af Grundstens bøger i storformat. Det tog tre dage.

Vh Søgaard

Mere
9 år 3 uger siden #16865 af Søgaard
Super service af norske ffshop.no. Bogen blev bestilt fredag og er modtaget i dag mandag. Det kan vist ikke gøres hurtigere

Vh Søgaard
Følgende bruger(e) sagde tak: Quark

Mere
9 år 3 uger siden #16866 af Quark
Dejligt at høre det lykkes. god fornøjelse med læsningen.

Vh.
Kim D. Laursen

Tid til at oprette siden: 0.221 sekunder