- Modtagne Tak: 188
Ømme brystvorter. Hvad gør andre?
7 år 10 måneder siden #21424
af Søgaard
Vh Søgaard
Ømme brystvorter. Hvad gør andre? blev oprettet af Søgaard
Jeg oplever som mand på længere vandreture, hvor jeg kun har en t-shirt på, at få ganske ømme brystvorter gennem friktionen mellem brystvorte og t-shirt.
Hvad gør I andre, hvis I oplever det? Både som forebyggende og lindrende?
Hvad gør I andre, hvis I oplever det? Både som forebyggende og lindrende?
Vh Søgaard
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
7 år 10 måneder siden #21425
af KaWa
Nyd din tid i naturen - Wahl
Besvaret af KaWa på emne Ømme brystvorter. Hvad gør andre?
Som gammel løber har jeg følgende råd. 1) sørg for at den inderste t-shirt sidder helt tæt - det giver mindre friktion. 2) nogle bruger vaseline, smører brystvorten ind i TYKT lag - det gør bestemt en forskel, men det sviner også (så det er ikke så anvendeligt i fjeldet, hvor tøjet jo ikke vaskes så ofte. 3)på de lange distancer halvmarathon og opefter sætter jeg et stykke ligtorneplaster på brystvorten (så selve vorten er inde i hullet på plasteret). Det giver næsten 100% beskyttelse - men går ud over behåringen når plasteret fjernes igen. 4) hvis skaden er sket kan du sætte et stykke sportstape udenpå den slidte brystvorte.
Når jeg vandrer har jeg ALTID TO LAG TØJ PÅ PÅ OVERKROPPEN - den inderste er helt stramtsiddende og den yderste løsere. Det plejer at være nok for mig til forebyggelse af slidte brystvorter.
Når jeg vandrer har jeg ALTID TO LAG TØJ PÅ PÅ OVERKROPPEN - den inderste er helt stramtsiddende og den yderste løsere. Det plejer at være nok for mig til forebyggelse af slidte brystvorter.
Nyd din tid i naturen - Wahl
Følgende bruger(e) sagde tak: Søgaard
7 år 10 måneder siden #21428
af CStuwitz
Christina Stuwitz
Besvaret af CStuwitz på emne Ømme brystvorter. Hvad gør andre?
1) Barber dig, hvis du har hår rundt om brystvorten
2) Sæt et plaster på
3) De hærder med tiden, hvis du udsætter dem for det samme slitage konstant. Det ved alle vi kvinder der har ammet. Vi føler derfor også særligt med dig. Vil du ikke punkt 3, så vend tilbage til punkt 1 og 2.
2) Sæt et plaster på
3) De hærder med tiden, hvis du udsætter dem for det samme slitage konstant. Det ved alle vi kvinder der har ammet. Vi føler derfor også særligt med dig. Vil du ikke punkt 3, så vend tilbage til punkt 1 og 2.
Christina Stuwitz
7 år 10 måneder siden #21429
af CStuwitz
Christina Stuwitz
Besvaret af CStuwitz på emne Ømme brystvorter. Hvad gør andre?
Nå ja, jeg glemte lindring.
Lanolinkrem.
Det indeholder stoffer der lindrer. Skal det være hurtig lindring, så Xylokainsalve, som også er fremragende til myggestik mm. Det er lokalbedøvende.
Lanolinkrem.

Christina Stuwitz
- Kenn
-
- Gæst
-
7 år 10 måneder siden #21439
af Kenn
Besvaret af Kenn på emne Ømme brystvorter. Hvad gør andre?
Du kan også bare lade være med at gå med det "lange lys på" 
Spøg til side...jeg har ikke problemet, hvis jeg har en T-shirt på i glat kunst stof, derfor har jeg altid sådan en inderst.
Derfor har jeg aldrig merino uld inderst.

Spøg til side...jeg har ikke problemet, hvis jeg har en T-shirt på i glat kunst stof, derfor har jeg altid sådan en inderst.
Derfor har jeg aldrig merino uld inderst.
Tid til at oprette siden: 0.209 sekunder
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Jeg har stadig plads til én, måske to...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333