- Modtagne Tak: 102
Nyt hybridkamera -> HVILKET?
Så vidt jeg kan se er alle forslag hidtil dog kompaktkameraer. De er hamrende attraktive for man får meget funktionalitet i en lille størrelse.
MEN, jeg bilder mig altså ind at man får markant bedre billeder med et hybridkamera! Primært grundet den større billedchip, som lukker mere lys ind.
Nogle af de hybridkameraer, som jeg har kigget på:
- Sony Alpha NEX-F3
- Olympus PEN E-PL3
- Samsung NX200
- Nikon 1 V1
Spørgsmål: De fleste af ovenstående og andre hybridkameraer har opgivne vægte omkring de 300g. Ikke så attraktivt som kompaktkameraerne, men ok. MEN er det INKLUSIV objektiv, eller kommer det oven i? Nogen som ved det?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- BjørnR
-
- Gæst
-
Jens skrev: Tak til jer alle for svar og forslag.
Så vidt jeg kan se er alle forslag hidtil dog kompaktkameraer. De er hamrende attraktive for man får meget funktionalitet i en lille størrelse.
MEN, jeg bilder mig altså ind at man får markant bedre billeder med et hybridkamera! Primært grundet den større billedchip, som lukker mere lys ind.
Nogle af de hybridkameraer, som jeg har kigget på:
- Sony Alpha NEX-F3
- Olympus PEN E-PL3
- Samsung NX200
- Nikon 1 V1
Spørgsmål: De fleste af ovenstående og andre hybridkameraer har opgivne vægte omkring de 300g. Ikke så attraktivt som kompaktkameraerne, men ok. MEN er det INKLUSIV objektiv, eller kommer det oven i? Nogen som ved det?
300gram er for huset alene. Og huset er den lette del

- BjørnR
-
- Gæst
-
Køb ikke Sony eller Samsung (og værre Casio!), de har elendige farveprofiler og du bliver hurtig træt af at se på de falske farver. Vælg Nikon eller Olympus (eller Canon).
Vh Christian
- Outdoorfreak.dk
-
- Bruger
-
- When you are outsite, it's life! Anything before or after is just waiting
Var sikker på 14 MP og GPS masser af fede muligheder...men nej,det tager virkelig dårlige billeder ved "svag lys"...langsom udløser hastighed fra knappen er trykket ned...med GPS'en tændt er der MEGET kort batteritid,dårlig inde...GPS er ok hurtig til at finde positionen og den fungere ok når det er dækket af hvidt af sne og det fryser ude...hvis det ikke var for de små knapper...

Just add nature and life.
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333