Nye ideer til Outsite

Hvor er Outsite på vej hen?

Mere
9 år 4 måneder siden - 9 år 4 måneder siden #15243 af SusDal
Besvaret af SusDal på emne Hvor er Outsite på vej hen?
For mig som ny bruger har denne tråd givet et fint indblik i Outsites historie - tak for det :-)

Dejligt der så lynhurtigt blev ændret på antallet af tråde der vises når man kommer ind på sitet og dejligt med visning af de tråde man selv deltager i når man logger ind - det virker super :-)

Men der er lidt langt ned til sponsorerne nederst på siden nu. Måske I på et tidspunkt kan lave de 3 øverste billeder til en eller flere karruseller, hvor den sidste drejer rundt med alle sponsorerne og med nogle pile så man kan bladre frem til den sponsor man ønsker at finde, hvis man ikke vil vente til karrusellen har drejet hele vejen rundt!?!?! (ala den karrusel der er på dette site: groentregnskab.albertslund.dk/ ). I første omgang kunne man måske bare prøve at sætte hastigheden for leverandørenes billedskifte lidt op!?!?!

Og nu jeg er igang med at tænke tanker om opsætning og indhold så har jeg endnu en ideer som måske kan prøves af på et tidspunkt: Skiftende afstemninger, hvor man som grafer eller lagkager kan se hvad alle de andre synes eller gør når man selv har stemt:
Med fx spørgsmål så som:
Hvor vigtigt synes du UL er? Med svarmuligheder fx. Ekstremt vigtigt, Vigtigt, Mindre vigtigt, Overhovedet ikke vigtigt.
Sover du i tarp? Med svarmuligheder fx. Altid, Ofte, Nogle gange, Aldrig.
Hvornår har du sidst været på tur: Med svarmuligheder fx. Aldrig, For flere år siden, Sidste år, For flere månder side, For en måned siden, For en uge siden, Nu.
Jeg ved selvfølgelig ikke om det allerede har været prøvet af...
Sidste redigering: 9 år 4 måneder siden ved SusDal.
Følgende bruger(e) sagde tak: Milho, Ljunggren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 4 måneder siden #15247 af Milho
Besvaret af Milho på emne Hvor er Outsite på vej hen?
Fin idé med logo-slideren. Jeg kender allerede til et modul der kan dette. Jeg skal dog finde ud af om vi så mister statistikken helt.

Vi har også afstemninger, men der var ikke mange der deltog. Men man kan faktisk lave afstemninger i forummet.

Vh Christian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.209 sekunder