Nye ideer til Outsite

Sikkerheds SW blokerer outsite.org

Mere
10 år 1 uge siden #16132 af Kris
Hej

Min sikkerheds SW "Bull Guard" blokerer Outsite.org med denne besked:

"BullGuard har blokeret adgang til denne side for at beskytte dig
Websitet er opført som et farligt website, som muligvis stjæler oplysninger, planter vira på din maskine eller gør andre skadelige ting.

De oplysninger, vi har, antyder, at dette website:
- Indeholder websider, som er vært for vira, exploit-værktøjer og anden malware.
- Kan installere uønsket software på en computer med den hensigt at lave systemændringer eller aktivere tredjepart overvågning, uden brugerens samtykke."

Hmmmm. Hvad mon det går ud på.

Mvh: Kris

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 uge siden #16139 af morten
OpenDNS blokerer også igen er det phishing.

Morten
Hjemmeside med friluftsblog og turbeskrivelser.
Seneste aktiviteter:
Efterårstur til Perstorp
Efterårstur til Raslången

Mere
10 år 5 dage siden #16151 af LarsM
Fra min private computer derhjemme, hvor jeg også har BullGuard, har jeg ikke kunnet komme på siden en gang i foråret. Det er i hvert fald over en måned siden, hvis ikke to. Derfor har jeg ikke været så aktiv på det sidste. På min arbejdscomputer, hvor vi har noget andet beskyttelsessoftware, kan jeg godt komme på.

Mere
10 år 5 dage siden #16154 af LarsM
Jeg bruger MS Internet Explorer både hjemme og på arbejdet. Jeg tror, det er med nyeste opdateringer begge steder. Hjemme har jeg sat computeren til at hente og installere opdateringer direkte fra Microsoft. På arbejdet er det IT-afdelingen, der styrer udrulningen af opdateringer. Det var måske også lidt upræcist formuleret, at jeg ikke kan komme på hjemmefra. BullGuard giver en melding om, at Outsite er blokeret, men jeg har vist nok mulighed for at vælge at trodse advarslen og gå på alligevel.

Mere
10 år 5 dage siden #16155 af Milho
Hmm det giver ikke meget mening at Outsite skulle være blokkeret igen. Vi har haft firewall slået fra for at teste om det var den der smadrede login (og det kunne noget tyde på).
Nu hvor den er slået til igen (for vel ca. en uge siden) så får nogle meldinger om problemer.. Spørgsmålet er så om det er fordi Bullgard f.eks bliver forvirret over Outsites firewall.

Jeg skriver og spørger SiteLock (ikke GateLock) om de kender til problemet. Beklager generne!

Vh Christian

Mere
10 år 4 dage siden #16161 af Milho
Jeg kan også lige forklare om vores aftale hos SiteLock:

Vi har firewall og virus scanner. Samtidig bliver Phishing osv. blokkeret og fjernet.
De garantere at 99% bliver opdaget før det kommer ud, så det kan vel ikke gøres bedre.

Dvs. at hvis der var virus eller andet, så var det højest sandsynligt fundet af scannerne og derefter slettet.

Vh Christian

Tid til at oprette siden: 0.170 sekunder